Vakantie huis Kringa

• Hans

Hallo allemaal,

Bij toeval vonden we dit huis met zwembad.

www.apartments-mikela.com/nl

De prijs lijkt ons erg aantrekkelijk.

Onze vragen: Kent iemand deze omgeving? Heeft iemand hier al eens zijn vakantie doorgebracht en wat zijn de ervaringen.

Al vast bedankt voor jullie reacties!

• Peter

Hallo Hans,

Huis en zwembad zien er mooi uit. Wat de omgevind betreft het volgende. Wij zijn vorig jaar naar de villa bij Kringa geweest die onlangs in het MAX-programma “Droomhuis gezocht” (zie hun site) is geweest. Dat ligt hier vlak bij. Wij zijn 3 keer naar Istrië geweest en deze locatie vonden we het beste. Je zit heel centraal in Istrië en binnen een uurtje rijden kom je in elke uithoek van Istrië. De directe omgeving is mooi, zoals het hele binnenland van Istrië, en erg rustig. Kleine verstilde dorpjes met her en der fantastische restaurants (in Beram bijvoorbeeld). Als je meer drukte wilt, zit je in 20 min. midden in Porec. Pula: uurtje rijden, Groznjan, 45 min., Motovun half uurtje. Er is een druipsteengrot in de buurt (Baredina). Kortom, wij hebben een overgetelijkje vakantie gehad. We waren met 2 kinderen (11 en 14 jaar).

Groet en veel plezier.

Peter

• natuurvakantie

Beste,

heeft u daar ook een e-mailadres van?

bedankt

• Hans

Peter, erg bedankt voor je uitgebreide info!

We hebben inmiddels contact met de verhuurder.

@natuurvakantie:

Het e-mail adres is: gabriela.prenc@net.hr

• Sylvi@

Hallo Hans,

Graag hoor ik na je vakantie hoe dit vakantiehuis is bevallen. Altijd leuk om nieuwe adressen op te doen.

Het ziet er in ieder geval heel goed uit op de website!

Fijne vakantie!

Groetjes,

Sylvia

• bel

ook ik vond dit een leuke vakantiewoning ben alleen bang dat de beschikbaarheidskalender niet wordt bijgehouden

het e-mail adres werkt bij mij ook niet krijg mijn email steeds retour

misschien heeft iemand een oplossing of een ander huis met zwembad wat je me kan aanraden ?

• Boudewijn

Er is een apart reserveringsformulier op de pagina “Over ons” zag ik.

Misschien werkt dat beter als het e-mail adres?

• Hans

Geweldige tijd gehad daar! Het was lekker warm. Het is eigenlijk geen appartement maar een compleet huis voor jezelf. De omgeving is precies zoals Peter eerder heeft omschreven. Wij komen daar terug!!

Het e-mail nummer heb ik gecontroleerd. Het moet gabriela.prenc@inet.hr zijn. Ze laten het veranderen op hun site. Aanrader voor die prijs.

• bel

Hans, wat voor buitenlandse talen spreken deze mensen ?

• Laurens

Als je graag in het Nederlands te woord wordt gestaan, kijk dan eens naar www.villasanmarko.com. Dit huis wordt beheerd door Nederlanders, en het is prachtig gelegen direct aan zee.