outlet centre (Zagreb)

• De Reizigers C&G

Beste vacancie gangers,

Zal graag willen weten ivbm met een camper/caravan hier veilig is te parkeren ?

voor de laaste 3-4 jaar rijden wij voorbij en zeggen tegen elkaar dat wij moeten hier een keer stoppen voor te winkelen,maar denken tegen onze eigen zal het veilig zijn met de camper ? dus mijn vraag is natuurlijk,heeft iemand dit gedaan ?

alvast bedankt (tu)

• Papa Leone

Ik zou zeker oppassen in heel Kroatie voor dieven, gansters, drugs, prostitutie, ontvoeringen, bedriegers langs de autostrade, kortom een heel gevaarlijk land. Je kan er ook aparte verzekeringen voor aangaan…

• L

Ha, ha, ha……….

• Robert

Vergeet de politie niet. Die zijn ook heel gevaarlijk ;)

Zeker voor mensen die overnachten op plekken buiten de daarvoor aangewezen plaatsen (camping bijvoorbeeld).

Gewoon winkelen is toegestaan in Kroatie….

• rita

en vergeet de politiekers niet die graag hun zakken vullen.

waarom je caravan niet parkeren waar het moet en dan naar het shoppingcenter gaan.

hoewel 25% btw in kroatie????????? Ik vrees dat het er duurder blijft dan in nederland en belgie. ga dan gewoon naar de koopjes bij ons

• Jo

Je kan je zo over alles zorgen maken. Met een camper (kampeerauto, mobilhome) is er toch geen enkel probleem? En als je met wagen+caravan (sleurhut) reglementair parkeert toch ook niet?

• De Reizigers C&G

amai wat is dat allemaal voor reacties !!!!

het was gewoon een simple vraag hoor,persoonlijk heb ik nooit probleemen gehad in kroatie zoals sommige precies,ik vraag mij af waarom sommige mensen gaat naar kroatie voor hun vacancie,als de bevolking zo slecht is !!!

.

• Jo

Op een simpele vraag hoort een simpel antwoord: Kroatië is geen onderontwikkeld land, hoor! Sommigen proberen je dat op een ironische manier duidelijk te maken. Wij rijden nu niet met een camper/caravan maar met een vouwwagen en we parkeren in heen- of terugreis ook wel eens op de parking van een supermarkt om snel nog wat inkopen te doen. We letten er dan wel op twee achter mekaar liggende plaatsen in te nemen. We gaan dus niet op het “weg”-gedeelte staan. toch geen enkel probleem? Je kan het jezelf zo moeilijk maken als je zelf wil, hoor! Een beetje gezond verstand gebruiken aub.

• De Reizigers C&G

Ik weet goed genoeg kroatie geen Corrupt land is,anders kwam ik daar niet !!!

HIER WORDT JE GEWOON UITGELACHEN !!

ik zal vervolg ergens anders mijn advies/vragen in de toekomst-!!!

veel plezier met je volgande kandidaat.

• rita

ik kan je het één en ander vertellen over de corruptie in kroatie.

wat doe jij in nederland of belgie als je door de politie gestopt wordt voor overdreven snelheid of omdat je over de witte lijn inhaalt? Ga jij ze ook 200 kuna toestoppen zodat je geen echte boete moet betalen. Wel, zelf 2 x meegemaakt.

en probeer maar eens zaken te doen in kroatie. zorg maar dat je goed gevulde enveloppes hebt.

en over het gerecht zullen we maar zwijgen.

je wordt niet uitgelachen op dit prikbord, maar wees gewoon realist in kroatie.

Ik was vroeger de vurigste fan van kroatie maar dat is de laatste jaren hard veranderd.

waarom bestaat er in brussel een commissie die de corruptie in kroatie opvolgt en dit omdat ze volgend jaar lid worden van de EU.

Prettige vakantie