Goedkoop bellen vanuit Kroatië

• Thea

Een tip voor mensen die vanuit Kroatië goedkoop willen bellen naar een vastnummer in Nederland. Koop bij een kiosk of bij de kiosk in de Konzum supermarkt een sim kaart van Tele 2 voor 50 Kuna. Bellen kost dan maar 1 Eurocent per minuut ofwel 7 Kuna. Start tarief is 29 Eurocent. Wij kregen deze tip van mensen op de camping. Jammer dat wij dit niet eerder wisten, had ons een hoop geld uitgespaard.

• Bo

Beste Thea,

Als je 7 Kuna per minuut moet betalen, dan is dat bijna 1 euro volgens mij.

En dan is het ineens niet meer zo goedkoop.

• Thea

Ja, sorry was ook fout. Het moet nl. zijn 0,07 Kuna p/min. en is 0,01 Euro p/min.

• Esther

Dat klopt helemaal…wij doen dit al 2 jaar en krijgen die kaart niet eens op….en vorig jaar zelfs internet erbij voor op de telefoon.

• heleen sonnemans

hallo allemaal,

Ik had deze kaart ook gekocht, hij is overigens 1 week geldig op het moment

dat je hem gaat gebruiken.

Je kan 30 min naar Nl bellen, 2u in kroatie en onbeperkt smsen naar Europa.

na 7 dgn is de kaart afgelopen.

Hij is bij elke kiosk tekoop.

groetjes heleen

• Jo

Wij hebben al een paar jaar sim-kaartjes van VIP. Elk jaar kopen we het minimumbedrag om op te laden en als we naar huis gaan kopen we nog eens het minimumbedrag. 6 maand na ons vertrek laden we dat bedrag dan op, zo blijft ons nr actief. We krijgen het bedrag bijna nooit op. Ik geloof dat het minimum 30 kuna is (net geen €5).

• Christiaan

Welcome to Croatia

Tourist Pack for Croatia Visitors

Call home for just 0,01 €/min* and enjoy your free 100 MB

Welcome to Croatia! Make calls to your home destinations at the lowest prices, and enjoy your free 100 MB data package!

Get your Tele2 prepaid SIM with the International price plan, at the price of 50 kn, that enables you to call to worldwide destinations at only 0,01 EUR/min! You can easily stay in touch with your friends online too - with FREE 100 MB that are included in this unique package!

The International tourist price plan includes:

calls to fixed networks worlwide**, at the price of only 0,07 kn/min (0,01 EUR/min)

SMS messages to all international destinations at the price of 0,85 kn/SMS (0,12 EUR/SMS)

free 100 MB on your account

50 kn included

* for only 0,07 kn/min (exchange rate used to calculate prices: 1 EUR = 7,35 kn)

** For more information check the Terms&Conditions

http://www.tele2.hr/welcome-to-croatia/

• Marc

Hoi,

Krijg je dan ook een nummer van tele 2? en kan je dit dus met een simlock vrije telefoon doen?

Heb hier geen ervaring mee en snap het niet helemaal.

Als ik dus geen lid ben van tele 2 in nederland kan dit ook?

groet

Marc

• Jo

Wij (m'n echtgenote en ik) hebben beiden onze gewone telefoons mee en daarnaast hebben we twee oude telefoons mee met een SIM-kaart van VIP. ‘k Weet niet meer wat ik daar een paar jaar terug voor betaald heb maar elk jaar zetten we daar voor zo’n 50 kuna krediet bij. En als we vertrekken uit Kroatië koop ik nog eens 2 verlengingen van 50 kuna die ik na 6 maand upload. Zo blijft ons Kroatisch nummer actief.

• John

Hallo,

je belt dan wel goedkoop vanuit kroatie naar nederland. Maar wat zijn dan de kosten voor de thuisblijvers?

John