Het gaat waarschijnlijk toch Camping Sirena worden.
Toch heb ik nog een lichte twijfel naar camping Lisicina, deze zou aan het centrum liggen, beschikt dan niet over een strand (zou 300/400 meter lopen zijn?). Voordeel zou denk ik zijn.. auto in Omis op de camping. Heeft er iemand ervaring met deze camping?
Ook heb ik geïnformeerd bij de reisorganisatie Mali Mlin, denk ook dat wij de excursies hier gaan boeken. Mensen ervaring met deze (Nederlandse organisatie) of Kroatische organisaties?
Van Mali Mlin, begreep ik dat bij de andere bureaus de veiligheid wel eens wat aan de mindere kant is en geweest is. Toch ben ik een Nederlander en kijk ik ook een beetje naar de prijs. Kijk al is er een verschil van 3 euro per excursie maakt het mij niet zoveel uit, maar al is het een verschil van 3 euro, dan merk je dat wel na 4 excursies. (Mocht er hetzelfde inbegrepen zitten natuurlijk en de duur van de toch even lang).
Ik moet eerlijk zeggen dat wij in het verleden al vaker geboekt hebben bij bv.. turkse of italiaanse bureaus en dat was eigenlijk altijd goed. Het schijnt ook zo te zijn dat er 3 dagen van te voren geboekt moet worden, heeft iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt.. nog iets meer als 1 week aftellen tot de vakantie!