Muggenstekkers

• Maria

Heb internet al afgezocht, maar nergens info over antimuggenstekkers. Hebben ze in Kroatie stekkers met vullingen, zoals de Pyrox stekkers in Griekenland?

Deze zijn zeer effectief tegen muggen.

• wonderwater

Hoe effectiever, hoe schadelijker voor je eigen gezondheid.

• rita

ik neem ze steeds mee uit belgie, de kroaten vragen me zelfs om voor hen er ook mee te brengen omdat hun tabletten niet zo goed zijn.

ik heb het zelf ook gemerkt toen ik mijn tabletten ook eens vergeten was en er ginder gekocht had, ze helpen echt niet veel.

• Robert

Je hebt in elke grote supermarkt volop muggenstekkers. Zowel met tabletten als met vloeistof (bijv. van Pitroid). Die laatste gebruik ik altijd. ‘s Avonds om een uur of 19.00 er in steken en ’s nachts nooit last van muggen gehad. Niet vergeten 's ochtends die dingen eruit te halen en even te luchten.

Je hebt ook navullingen en verder nog andere apparaten om muggen af te schrikken met licht / geluid en zo. Hier heb ik niet zo'n goede ervaring mee, omdat ik het geluid vaak zelf ook hoor en dat is irritant.

Citroenkaarsen hebben ze trouwens ook volop muggensprays en cremes (ook voor kinderen) kan je ook overal kopen.

• miriam

schoteltje met pure citroensap in de caravan doet wonderen,

of een anti muggen blok van de action,werkt ook als een trein.

geen muggenbult gehad de afgelopen 5 jaar.

en idd muggenkaarsen zijn ook prima.

groetjes miriam

• Maria

Thanx!!

• ruben

klamboe werkt ook prima…

• Laurens

Extra vitamine B slikken helpt ook…

• Ton

Hallo,

Waarom niet gewoon even kopen bij Blokker in NL.

Ze kosten ca. 2 Euro, werken op stroom met een gebruik van > 1 Watt, en zijn onschadelijk voor mens en huisdier.

De hoge frequentie geluidsgolven jagen iedere mug ( behalve de dove misschien ) weg.

Succes ermee!

• Ton

Foutje! Niet schrikken aub!

Ik bedoel natuurlijk een stroomverbruik van < 1 Watt