gust-trogir Ik Vertrek

• nammerlaan

Vanavond een herhaling van de `ik Vertrek` aflevering Trogir….Lounge.strandbar Gust in Trogir…volgens mij in de buurt van Medena. Iemand enig idee of deze uberhaupt nog bestaat?

• lavanda

Hoi Nammerlaan,

Wij zijn er vorig jaar geweest, en ze bestaan inderdaad nog….tenminste vorig jaar wel …..

Zitten op een stuk boulevard bij Hotel Medena. Een drukbezocht stukje pal aan het strand.

• wonderwater

website down en op hyves alleen oude berichten.

• lavanda

OKee, zou sneu zijn…… wij gaan er in elk geval binnenkort even kijken….

• lavanda

Wonderwater,

Ze zijn er nog gewoon hoor, zoek maar op facebook naar Gust…..Ziet er erg levendig uit!!

En recente beelden en berichten!!

• nammerlaan

https://www.facebook.com/pages/Beach-Bar-GU%C5%A0T-Medena-Trogir/121336614675938#!/beachbar.gust?sk=wall

Ze bedoelt deze wonderwater……ziet er inderdaad levendig uit….heel kroatisch ook! Misschien toch eens kijken, leuk voor de jongens van de zomer. Ik had ook gezien dat de website down was….Dat heeft ie dan uiteindelijk heel goed gedaan! Nog 2 weken……

Nicole

• lavanda

Inderdaad Nammerlaan, deze bedoelde ik…….

• dalmatino

nammerlaan Schreef:

——————————————————-

> Vanavond een herhaling van de `ik Vertrek`

> aflevering Trogir….Lounge.strandbar Gust in

> Trogir…volgens mij in de buurt van Medena.

> Iemand enig idee of deze uberhaupt nog bestaat?

Peter heeft zijn Gušt verkocht…woont nu samen met een Kroatische dame…heben ze net en dochter gekregen…Peter bezig met beheren van enkele apartementen van haar familie…groeten uit kokende Trogir…#… planac.blog.hr …

• nammerlaan

Dat was volgens mij ook een deel van zijn plan: een leuke Kroatische dame aan de haak slaan :)