Met spoed caravan of vouwwagen gezocht!

• yajala

Wij hebben van 19 Juli tot 8 Augustus onze vakantie geboekt op camping Bi Village in Fazana Kroatië.

Nu hebben wij dit weekend onze vouwwagen uitgeklapt en deze blijkt van onder tot boven opgevreten zijn door de muizen;(

Wie weet er een leuke vouwwagen of caravan in Kroatië die wij zouden kunnen huren of overnemen?

Of weet iemand misschien een adres daar waar we iets aan kunnen schaffen tegen een schappelijke prijs?

Wij zijn een gezin met 4 kinderen dus mag niet te klein zijn.

Alvast bedank voor het meedenken! ;)

Groetjes Judith

• Jo

Ik zal eens overleggen deze avond met m'n echtgenote. Vouwwagen uitgerust voor 4 maar is in principe mogelijk voor 8. Af te halen in België tussen Gent en Brussel. Met voortent en luifel. Uitgerust wil zeggen slaapplaatsen. Er is bijvoorbeeld maar één stoel bij.

Maar eerst dus hier overleggen ;-)

Een idee wat het mag kosten?

Misschien eerst eens overleggen met BiVillage welke plaats beschikbaar is want volledig opgesteld is alles samen toch zo'n 6 x 7m, schat ik. En eerst eens oefenen in 't open zetten zal ook geen overbodige luxe zijn wegens soort paraplusysteem voor voortent wat zich niet als vanzelfsprekend laat opzetten. Niet moeilijk (ik doe het alleen) maar je moet het eens gezien hebben.

• Femke

En ben je al in bezit gekomen van een vouwwagen / caravan ?

Wat ontzettend vervelend dat dit door muizen is opgevreten….

• lachuh

Ja, lekkere voorbereiding ook