auto huren

• Laurens

Ik sluit me aan bij Lavanda, kan niet fout gewoon de kust blijven volgen. Je komt ook nog een stukje door Bosnië maar dat is geen enkel probleem. De Neretva vallei is inderdaad erg bijzonder, heeft wel iets weg van Azië qua landschap op de een of andere manier. Het stuk van Omis naar Makarska heeft de mooiste vergezichten omdat het Biokovo gebergte hier zeer dicht tegen de kust ligt wat het spectaculair maakt in dat opzicht. Neem in ieder geval niet de snelweg maar altijd de kustweg. Je kan ook nog overwegen om terug te gaan via Korcula en dan de veerboot te pakken naar Split om zo weer in Omis terecht te komen. Dit is een mooie route en je ziet ook nog iets van de eilanden.

Auto huren moet mogelijk zijn vanaf € 25 per dag denk ik, al naar gelang de tijd van het jaar. Er zijn diverse mogelijkheden om een auto te huren, als je in Omis begint informeer dan eens bij het Nederlandse bureau Mali Mlin tegenover de grote Studenac supermarkt.

Laurens

www.villasanmarko.com

• rebas

Als je niet voor bepaalde reden op de kustweg moet zijn,vermijd dan de kustweg.

Ik heb een stukje gereden tussen de veerbootaankomst van Pag naar het vasteland.

Iedereen reed richting noorden,ik alleen reed zuidwaarts richting Zadar.

De weg is totaal vernieuwd,alleen je snelheid is beperkt tot een gemiddelde van 40 km/h,dit door de vele bochten en het relief.

• lavanda

Rebas,

Het gaat hier om een stuk kustweg tussen Omis en Dubrovnik. En die is alleen voor de mooie uitzichten al de moeite waard om in elk geval 1x te rijden.

• rebas

Ik wou gewoon maar zeggen als je niet om een bepaalde reden op de kustweg moet zijn,blijf dan daar weg.

• kyra-a77

Wij zitten in trogir hebben vanuit Nl een auto gehuurd

En deze is netjes gisteren gebracht door de nederlandse reisorganisatie Mali Mlin

Mooie prijs en netjes met kinderstoel geleverd

gr Kyra

• wonderwater

wat is die mooie prijs als ik vragen mag?

• kyra-a77

vergeleken bij onze ervaringen in portugal spanje

Vinden wij 231 euro niet duur voor een week.

Dit hebben wij wel denk ik 2 maanden geleden al

Geboekt

Gr kyra

• wonderwater

voor 7 dagen?

dat is 33 euro per dag incl. kinderstoel.

niet gek.

eigen risico afgekocht?

onbeperkte kilometers?

• kyra-a77

45 euro extra betaald incl volle tank en kinderzitje

Met mastercard betaald

alles via internet via de email netjes geholpen door

Het buro

• wonderwater

Je weet niet of je een eigen risico hebt?

En onbeperkte kilometers?

Volle tank bij ontvangst en volle tank bij terugkomst is altijd.