Overnachten voor of na de tunnels?

• nammerlaan

Hee Lavanda, ga je ook dit weekend rijden? Wij vertrekken zondag…..gaan wel via Passau en Graz….denk ik, maar het zou nog zomaar kunnen veranderen. Vroeger gingen wij inderdaad ook altijd via Villach….rijden we met de ogen dicht ;-)

maar moet zeggen dat we een aantal jaar geleden Passau/Graz hebben gereden en dat toch wel een stuk rustiger conden rijden….we zullen zien. Goede reis en heeeeel veel plezier!

Nicole

• lavanda

Hoi Nicole,

Ik heb je een pb-tje gedaan!! Fijne vakantie!!

• marco

hallo allen,

sinds vorig jaar over passau graz naar kroatie.

wat een verademenig heerlijk rustig door kunnen rijden ondanks het weekend.

voor een overnachting kan je te recht bij hotel reif urdlwirt in unterpremstätten vlak langs de snelweg het voordeel van dit hotel is dat heel vroeg kunt uit checken.

is ons goed bevallen een echte aan rader .

• JaPa :o)

Hallo Lavanda,

Dat is erg jammer, maar dat heb je als je bij een goed overnachtingsontbijtpension wilt overnachten.

Veelal komen de mensen hier weer overnachten omdat zij eerder goede ervaringen met Haus Heimat hebben gehad.

Dus ik zou willen voorstellen om er volgende vakantie wat eerder bij te zijn, maar bij de buren is het ook prima hoor!

En in Wagrain zijn ook goede restaurants!

Een goede en veilige reis toegewenst door:

JaPa.

• geert

Ook wij waren in Haus Heimad , prima ontvangen prima ontbijt en de dag nadien perfect ontspannen door de tunnels , vroeger deden wij het traject vanuit Aalst ( tussen Gent en Brussel i) in één keer maar nu niet meer ECHT GEEN RECLAME MAAR EEN ECHTE AANRADER

• geert

Als je via Passau-Graz rijd hoe kom je dan in godsnaam in Wagrain terecht ?????

• geert

Wij zijn pas terug

.Aan de Karawankeltunnel 1u30 stilgestaan , aan de andere zeide hadden de vertrekkers zelfs nog meer pech , meer dan 10 km file en meer dan 2u stilstand ,ook aan de Katch en Taurntunnel stonden kilometers lange files een echte ramp voor deze mensen

Geert,

Deze mensen overnachten op de heenreis in Kranska Gora, vandaar!

JaPa.

Geert,

Dat was al een vermoeden toen ze met de nieuwe Tauerntunnel bezig waren dat het naar die plekken verplaatst zou worden, maar dat is wel verschrikkelijk natuurlijk.

Bij de Karawanken zullen ze dan ook nog een buis erbij moeten gaan maken. Of steeds een ommetje maken via Podkoren en Kranjska Gora en dan via de 202 weer aansluiten op de A2/E61.

JaPa.

• geert

Ik gebreuk na 6 jaar nog altijd de route die je aanbevolen had maar denk om volgend jaar wel via Regensburg -Maribor te rijden iedereen raad het aan wegens minder tunnels en snellere wegen , Op de hhen weg reden wij van Haus Heimat tot Ciovo in 6u30 op de terugweg in 11u30 , normaal rijden wij van Munchen naar huis in 8 uur nu was het 14 uur , onze totaal terug weg hebben wij in 27 uur gedaan ( haus Haimat was volgboekt voor de terugreis) Net voor Brusel op amper 25 km van bij ons was ik echt KAPOT dus heb ik daar 25min. geslapen ;Wij moesten de dag van aankomst naar een party , heb het niet te lang volgehouden en heb 14 uur geslapen