Kroatische Simkaart

• Marcel

Let op er zijn nu internetsimkaarten van 1GB voor 50kuna bij VIP ook de MicroSim voor IPad/Iphone de 500MB zijn de oude overgebleven kaartjes.

VIP heeft in Kroatië een hele goede 3G dekking wat bij de andere nog te wensen overlaat.

Zit zelf nu hier in Kroatië en het werkt super op de iPad en voor 50kuna 1GB datategoed is een koopje is zo +/- €7,-.

Let ook op dat je de APN instelling krijgt en gebruikersnaam/wachtwoord anders lukt het niet.

• davydave

Kun je met die Simkaart ook bellen?

• Dimi

Men vriendin en ik zouden beide op hetzelfde moment in Kroatië zijn, dus als we beide een Kroatische simkaart gebruiken kunnen we veel voordeliger bellen of sms'en. Nu zag ik dat Tomato wel een goede bundel heeft om te sms'en. Maar ik vroeg me af of je deze sim kaarten ook gewoon ergens kan kopen daar? Op de site lijkt het alsof je ze enkel online kan bestellen.

Alvast bedankt!

• rita

zelf heb ik een kroatisch nummer bij vip, al enkele jaren geleden gekocht zodat onze kroatische vrienden en wij zelf niet via Belgie moesten bellen.

dit jaar waren we enkele weken later in kroatie dan de vorige jaren. gevolg: mijn vip nummer werd geschrapt.

in de vip winkel een nieuw nummer gekocht voor 20 kuna met 20 kuna verbruik er op.

en vip is ook niet duur om naar het buitenland te bellen.

wat internet betreft, kan je je best informeren bij de providers ter plaatse, zij helpen je verder

• Jo

Daarom neem ik altijd een herlaadticketje mee voor het minimumbedrag dat we na ongeveer 6 maand op de kaart zetten.

• L

Rita,

meerdere X gebeld, “nummer niet in gebruik”!!!

Van jullie niets gehoord???

Gr.

• Sylvi@

Wij hebben tijdens onze vakantie gebruik gemaakt van de hier elders op het forum genoemde Tele2 aanbod.

Simcard voor 50 kuna met 50 kuna beltegoed. Bonus hierbij was 100 MB internet.

Het vreemde was dat ik er inderdaad mee internet op kon maar niet kon sms'en en bellen. Toen het MB tegoed op was wilde ik een nieuwe simcard

kopen en kreeg toen te horen bij de internetwinkel dat ze uit de handel waren genomen. Er kon inderdaad niet mee gebeld of gesmst worden want er was een

hacker actief geweest. Wel kon ik voor (ik meende ook) 50 kuna een speciale simcard kopen met 700 mb internet.

Dus mocht je alleen een simcard willen hebben voor mobiel internet stap dan zo'n internet/telefoonwinkel binnen. Krijg je vast meer info over de mogelijkheden.