Reizen naar Kroatie (+overnachting)

• Danman

Beste mensen van dit forum,

Er is misschien al wat over geschreven maar graag even jullie tips.

Wij vertrekken aanstaande vrijdag 17/8 naar Kroatie vanaf 13:00 uur. eerder kan helaas niet ivm werk.

Omdat we wat later vertrekken willen we graag overnachten in Oostenrijk, wie heeft er tips voor een goed overnachtingsadres.

We hebben niet veel eisen we komen namelijk laat in de avond aan en verrekken ook weer vroeg.

Graag horen wij wat de ervaringen zijn met de routes, wat beter wel en wat beter niet.,

We willen nadat we in oostenrijk overnacht hebben de volgende dag doorrijden naar Opuzen (zuidelijk kroatie) om

vanuit daar om de paar dagen een stukje noordelijker te gaan.

Graag jullie tips en of ervaringen.

Thanx bij voorbaat.

Groetjes

Danny en Valesca

• Sylvi@

JaPa, zullen we het nog een keer zeggen (:P)

Tip voor overnachten in Oostenrijk: Haus Heimat in Wagrain.

Mocht je in Zuid Duitsland willen overnachten dan kan ik je Hotel Weihermühle in Iggensbach ook aanbevelen. Maar dat moet net een beetje op je route liggen.

Prima hotel, zeer goed avondeten, maar wel een beetje stille eigenaar.

Alvast een fijne vakantie!

Groetjes,

Sylvia

• dinaridi

http://www.hausstefanie.de/

Stukje Kroatie van te voren!

• Jo

Als ze pas om 13 uur kunnen vertrekken en willen doorrijden tot in Oostenrijk zullen ze aangewezen zijn op een hotel met 24-uurs receptie, vrees ik.

• Danman

Nee valt mee Jo rond een uur of 10 a 11 komen we aan.

• Carla

Als jullie naar Opuzen rijden, zou ik eerder de route Regensburg>Passau>Graz>Maribor>Lučko pakken. Je zou dan net voor Passau kunnen overnachten bij http://www.pensionmemminger.nl/ en de volgende dag doorrijden naar Opuzen.

• rebas

Hallo Danman,

Ik zie dat je vertrekt nu vrijdag na 13h00.

Op een vrijdagavond mag je verwachten dat je in Duitsland ergens lang in de files zult staan.

Nu kan je proberen zo lang mogelijk te rijden,maar ik denk dat je reeds in Duitsland een slaapplaats zult moeten zoeken.

Neem gewoon ergens een afrit op de snelweg,je komt er overal hotels en BB tegen.