vliegtickets

• Rene

Beste Forumgasten, Wij vliegen sinds een jaar of 5 geregeld van Amsterdam naar Dubrovnik (v.v.). De tickets zijn altijd vrij prijzig. Heeft iemand tips? Groeten, Rene

• Jos

Vliegen op Dubrovnik kan volgens mij vnl. via dure lijnvluchten. Althans ik heb bij herhaaldelijk zoeken

geen goedkope opties kunnen vinden. Ik overweeg om nu naar Split te vliegen en dan met de bus of

gehuurde auto richting Dubrovnik.

• Rebas

Rene,

Vanuit Brussel of andere vliegvelden in Belgie kan je met Jetairfly of Thomascook op bepaalde dagen vrij goedkoop naar Duvbronik.

Meestal is vliegdatum beperk van Mei tot September.

Een andere mogelijkheid is te vliegen naar Tivat in Montenegro.

De afstand tussen Tivat en Dubrovnik is 70 km,mogelijk is de transfer mogelijk per bus

Bekijk de mogelijkheden maar op uw gemak.

• rita

vanuit charleroit (brussel zuid) kan je met ryanair goedkoop naar zadar en/of pula.

ik heb gehoord dat ze ook op dubrovnik zouden gaan vliegen maar ik weet niet vanaf wanneer.

tot half oktober kan je vanuit zaventem rechtstreeks naar dubrovnik met thomas cook en neckermann.

duitse kennissen van mij gaan vanauit keulen met german wings, die is blijkbaar ook goedkoop

• Jos

Dat kan best interessant zijn, mits je enigszins in de buurt van die vliegvelden woont.

Zelf woon ik in Den Haag dus ik zoek alleen naar mogelijkheden vanaf Rotterdam en Amsterdam.

• heleen sonnemans

Hallo Renee,

Met welke maatschappij vlieg je dan ? en wat betaal je ?

mvg Heleen

• Rene

Hallo Heleen, Lufthansa, Croatian Airlines, Austrian. Tussen de Eur 220 en 300. Groet, Rene

• rebas

Hallo Renee,

ik heb een interessante site waar je veel info vindt over de meest Lowcost vliegtuigmaatschappijen in Europa.

Ik heb eens gekeken,veel mogelijkheden vanuit Nederland is er niet om naar Dubrovnik te vliegen.

Alleen tijdens de vakantiemaanden heb je mogelijkheden om te vliegen.

Beste groet,

• rebas

Renee,

De link toch niet vergeten zeker.

http://www.flylc.com/directall-nl.asp

• rebas

Derde keer goede keer

http://www.flylc.com/directall-nl.asp