Appartement Trogir riviera

• zackary

Hallo,

Wij zijn op zoek naar een appartement voor eind augustus begin september volgend jaar, twee weken dus.

Omgeving Sibenik tot Split, in die richting ongeveer.

Als ieman iets weet hoor ik het graag. Wel met wifi.

Groet,

zackary

• Reridocha

Hallo,

Wij verblijven al een aantal jaren in Villa Jana op Okrug, vlabij Trogir en dat bevalt uitstekend.

Appartementen zijn van echt alle gemakken voorzien, Nederlandse eigenaar, zonder vaste wisseldagen, kortom ideaal in het voor- en najaar.

Kijk voor meer info op www.villajana.nl

• lavanda

Okrug is ideaal voor voor/najaar….in de zomer is de brug naar Trogir een crime

• Reridocha

In de gevraagde periode eind augustus / begin september hebben wij vrijwel nooit problemen met de brug.

Volgens de eigenaar van het appartement is het in de zomer inderdaad een crime zoals lavanda zegt om het eiland op of af te komen.

• Laurens

Hallo,

Wel 40 km onder Split maar misschien toch een optie: www.villasanmarko.com

Nederlandse eigenaren en verhuur via Nederlanders ter plekke, van alle gemakken voorzien waaronder ook wifi.

Groeten,

Laurens

• zackary

Weet ik, wij waren in augustus op Ciovo. Eens maar nooit weer.

• Jos

Enkele jaren terug was ik een week in Trogir en verbleef daar in Apartmani Trogir.

Schoon en ruim. Een prima ontbijt. Op max. 5 min. loopafstand van het oude centrum

Een zeer gastvrij eigenaarsechtpaar die standaard één avond per

week de gasten een feestmaaltijd voorzet.

• Jo

Misschien is een adres, telefoonnr en/of website interessant?

• Jos

www.apartmani-trogir.com

• Geert en Linda

De brug van Ciovo is inderdaad een gigantische ramp in het hoogseizoen , na 4 jaar hebben wij het wel bekenen en gaan 2013 regio Makarska riviera