dubrovnik

• Geert en Linda

De opmerking op het eiland Lapad is compleet terrecht het is inderdaad Lokrum , mijn fout en dit ondanks 18x Dubrovnik regio , het toilet van Grandska Kaffe is inderdaad netjes als je geluk hebt om net niet na een lading Cruise touristen te komen , en …..NIET Gratis , er is nog een toegankelijk toilet , als je de Pile poort binnen komt links aan het waterreservoir maar ook niet echt netjes , voor je de oude stad binnen stapt gaat mijn vrouw wel eens links “BIKKERSCAFE ”

• rita

ik heb nog nooit moeten betalen in gradska kavana, je moet er binnen gaan langs de kant van de stradun, niet via de oude haven.

er zouden nieuwe en moderne komen aan de ploc, europees systeem. ben benieuwd

• Geert en Linda

Het voor -laatste jaar dat we in Dubrovnik waren , was er wel een toilet dame , we gingen bijna altijd via de Stradum binnen , behalve een paar keer, toen waren we gaan eten in dat restaurant aan de poort net naast het Rectorenpaleis , ons laatste jaar in Dubrovnik was het zo verschrikkelijk warm dat we niet meer naar de oude stad zijn gegaan .

Nu gaat natuurlijk TERUG een storm komen van “ WIJ WILLEN ENKEL NIEUWE INFO ” Maar ik ga ( ging) er vanuit als er als er toen al een toiletdame was die geld vroeg , waarom zou die er nu niet meer zijn , vooral omdat we beide weten dat men in Dubrovnik ALLES echt ALLES doet om de tourist te doen betalen