huisje in Noord-Dalmatie

• Ilse

Hallo,

Ik ben nog nooit in Kroatie geweest en ik zoek of een leuk huisje (50,- per nacht) of een leuke camping vlakbij zee. We gaan met zijn drieeen, 2 volwassenen en een kind van 11 jaar. Luxe is totaal niet nodig, we redden ons snel. Een strand in de buurt is leuk. En we willen graag gezelligheid (dorpjes) maar niet het hele drukke toerisme om ons heen. Heeft iemand een idee? Ik hoor het graag. Groetjes Ilse

• JaPa :o)

Hallo Ilse,

Jullie gaan voor de eerste keer naar Kroatië en kiezen dan voor Noord-Dalmatië, en misschien hebben jullie daar een reden voor.

Zou het voor jullie ook het eiland Krk kunnen zijn in de Kvarner, dat is wat noorderlijker in Kroatië?

Dan heb ik eventueel een leuk appartementje in de aanbieding, maar dan moet ik wel precies weten wanneer en voor hoelang jullie eventueel willen reserveren, dan kan ik jullie een vrijblijvende offerte toesturen, en laten weten of het in jullie periode al niet is verhuurd. Er zijn ook driepersoonskamers te huur!

Voor meer informatie kan men ook op onze website http://www.eilandkrkkroatie.nl kijken.

Met vriendelijke groet:

JaPa.

• Ilse

Beste JaPa,

Bedankt voor je reactie. Ja, ik voor de eerste keer, mijn vriend is al vaker geweest. Maar van hem vernomen dat Krk een prachtig eiland is en we zijn zeker wel geïnteresseerd om daar een huisje te huren. Het zou gaan om de periode 22 juli t/m 14 augustus, hierin willen we zo'n 12 nachten over komen. Voor ons is het belangrijk om te weten of het van zaterdag tot zaterdag is? Als er nog mogelijkheden zijn in deze periode kun je mij misschien mailen, ilse2806@hotmail.com. Bvd.