We gaan in juni naar Kroatie (porec) en dan willen we overnachten in Oostenrijk. Ik vroeg me af of iemand een leuk pension/hotel kent vlakbij de snelweg.
Rond het plaatsje Bischofshofen.
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Aloha,
Nee dat was ik niet, Wij vliegen altijd met ryanair naar Trieste en van daaruit met een huur auto naar ons huis in Dracevac gemeente Porec.
Ons verblijf is echter nooit compleet als we geen koffie zijn gaan drinken in Rovinj, onder de kerk bij bar XXL, heerlijk in het zonnetje over het water kijken en wegdromen…………..
Na 31 Mei zijn wij helaas weer aan het werk in Nederland.
Jullie alvast een hele fijne vakantie.
Wim en Inge
www.dracevac.nl
Beste Dave,
De plaatsen Werfen, Pfarrwerfen en Bischofshofen liggen mooi paralell langs de snelweg A10.
Je neemt bv de afslag Werfen en dan rij je zo richting Bischofshofen. langs deze route kom je allerlei mooie
boerderijtjes met bed en breakfast tegen. Als je met zijn 2en bent dan is er altijd wel een plekje. Reis je met meerdere personen dan kan je evt. reserveren. Op www.hotel-ami.de kan je zoeken op plaatsnaam en dan zie je op een kaart van de omgeving wel 20-30 hotels en pensions verschijnen. Wij zaten vorig jaar in Hotel/Gashof Reitsamerhof in een familiekamer met ontbijt voor ongeveer 95 euro (4pers) Dit jaar gaan we in een boerderijtje iets verder buiten Werfen met uitzicht op de bergen. Reken op ongeveer 25 euro p/p met ontbijt. Kinderen krijgen een beetje korting.
Nog een tip, als je kijkt op Google Maps en heel dichtbij inzoomed dan verschijnen er ook overnachtingsmogelijkheden bij de huizen en boerderijen. Mocht je met een tent of caravan reizen, dan is er ook een camping in Werfen en die verhuurd
bungalows.
Veel succes,
Marcel
mijn vriend staat boven bij de kerk
met handwerk die schuilhuisjes van steen van heel klein tot groot
ik zit voor de koffie bij batana lekker in het zonnetje
en natuurlijk voor onze 2 pete kinderen aldaar in rovinj
naam genoot is judo kampioen van istrie van zijn leeftijd genoten
normaal ben ik ook op 1 mei om dan het 1 mei feest te vieren aldaar in punta corente
met veel music en bal spel
kwam vorig jaar een vrouw tegen in de bus van solmar . nedelander die had ook huis tussen kastel en porec en die mocht in kastel er uit anders moest ze uit stappen in porec
vandaar die vraag
pozdra leo nel
Dave,
Ik zou mij weinig zorgen maken over een overnachtingsplaats in Oostenrijk.
Als je denkt dat het tijd is om te rusten,neem dan gewoon de eerstvolgende afrit en rij tot aan het eerste dorp.
Ddaar vindt je een zimmer frei of iets anders.
De eigenaars staan gewoon te wachten op klanten.
Goede vakantie gewenst,
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?