uit eten

• wagemakers

hallo forumgangers weet iemand van jullie hoe de prijzen een beetje liggen van de restaurantjes in vasr in istrie om uit te gaan eten en waar je lekker kunt eten

wij zijn een paar jaar op krk geweest en daar kom je voor een beetje geld lekker uit eten gaan

iemand tips

• miriam

wij gaan met 5 (twee groten en drie kinderen boven de 10) eten on zowel rovinj als in vrsar voor rond de 60 euro.

wij nemen geen voor gerecht, maar wel een goede wijn erbij en de kinds fris.

vaak gaan we wat verder het land in voor eettentjes, heerlijk vers bereid eten.

• rovinj

b ben net terug uit rovinj

voor 10 euro zit je vol

vlees of vis menu

en je kan met euro betalen staat aan gegeven

v

• Jo

Waarom denk je dat de prijzen in Vrsar veel zouden afwijken van die op Krk?

• wagemakers

ik denk dat die prijzen een beetje duurder uitvallen in istrie omdat t daar veel toeristies is vandaar mijn vraag en wat zijn de leuke tentjes daar

• Jo

We zijn ooit één keer in Vrsar gestopt om te eten maar vraag me niet meer waar. Ik denk niet dat je op grote verschillen moet rekenen hoor. Wij vinden het op Pag waar we nu al een jaar of 6 komen ook niet zo veel verschillen met Istrië (qua prijzen dan).

• mama van 3

Miriam en Rovinj,

Ik lees graag mee, omdat wij over 3 weken met onze 3 kids naar Rovinj vertrekken.

Ik zou het leuk vinden om van jullie te horen op welke plek, in welk restaurant of eet-tentje je ZEKER gegeten moet hebben.

Maar ook of jullie ergens hebben gegeten, waar je nooit meer naar terug wilt gaan, dan kunnen wij die alvast overslaan.

Misschien is het leuk om vanuit de ervaringsdeskundigen hier een Tip-lijstje te maken.

Ben benieuwd!

• Jo

Deze is zeker een topper, uit eigen ervaring.

Volgens wat ik verder op internet vind:

Monte in Rovinj

Damir i Ornella als je van (rauwe) vis houdt. Ik vond er gisteren deze bespreking over. Jammer dat de schrijver niet een beetje moeite gedaan heeft om enkele woordjes Kroatisch te leren. Radno Vrijeme is niet de naam van de uitbater maar is Kroatisch voor “openingsuren” >:D< .

Ik denk wel dat je voor alle drie een dikke portemonee mag meenemen.

• miriam

fortuna in rovinj, voor ons een betaalbare goede en lekkere eet gelegenheid.

en zeer zeker ook goed voor de kinderen onder ons.

gr miriam.

• miriam

en langs de weg naar rovinj toe ligt aan je linkerhand een eettentje,

met speelgelegenheid voor de kleintjes en heerlijk eten.

kan alleen niet op de naam komen.