overdekte caravanstalling Istrie

• Rene Zeijderveld

Beste Kroatië-liefhebbers,

Wij gaan dit jaar voor het eerst naar Kroatië, en krijgen nu al het idee dat we na dit jaar vaker naar Kroatië reizen.

Daarom heb ik besloten om de caravan dit jaar daar achter te laten bij een overdekte stalling aldaar.

Weet iemand van jullie misschien een goede overdekte stalling in de buurt van Umag ?

Alvast bedankt,

Vriendelijke groeten,

Rene

• Jablan

Dit kun je het beste ter plaatse regelen. Strikt genomen wil je je caravan exporteren, daar komt nog meer bij kijken.

• Rene Zeijderveld

Bedankt voor je informatie Jablan.

Dat gaan we dan tijdens de vakantie wel regelen.

Vriendelijke groet,

Rene

• arjan

Hoi Rene

heb jij al reacties gehad voor je overdekte stalling.

wij zijn namelijk ook op zoek naar een overdekte stalling voor onze vouwwagen voor volgend jaar heb jij misschien al een adres voor ons.

wij horen graag van je.

alvast bedankt.

Gr. Arjan

• Jet

Hoi René,

Is het nog gelukt je caravan overdekt te stallen in istiË?

Zo ja waar?

En heb je evt. Nog tips. Wij denken eraan om het volgend jaar ook te doen.

Gr. Jet

• miriam

wij hebben dit jaar voor het eerst onze oude caravan uit 1970.laten staan in de stalling naast camping amarin bij rovinj.

helaas geen overdekte stalling zoals in nederland maar betreft de kosten zeer de meoite waard.

voor vouwwagen heeft deze eigenaar afdakjes op zijn terrein.

ik betaal 170 euro per jaar..

• arjan

hoi mirjam

wij gaan dit jaar met onze vouwwagen naar istrie,en willen hem daar stallen.

heb jij voor mijn de naam van de stalling en de plaats, en is het dicht bij camping bijavila dat jij weet.

alvast bedankt

Gr. Arjan

• Jo

Je kan niet beter doen dan een kijkje te gaan nemen eens jullie er zijn. Met de omschrijving (naast camping…) kan het toch niet zo moeilijk te vinden zijn?