5 persoons overnachtingsmogelijkheid Duitsland bestaat die?

• mama van 3

Beste Kroatië prikbord liefhebbers,

Bijna alles is geregeld, over 2 weken vertrekken we naar Rovinj. We kijken er erg naar uit.

Op de heenweg overnachten we in Wagrain, op aanraden van Japa.

Op de terugweg zouden we na zo'n 7 a 8 uur rijden willen overnachten.

Ik denk dat we dan ergens tussen Munchen en Nurenberg zullen zijn.

Ik kan hier echter nergens een mogelijkheid vinden om met 2 volwassenen en 3 kinderen te overnachten.

In de geschiedenis van dit prikbord kom ik heel veel tips en verwijzingen naar websites tegen.

Ik heb ze allemaal geopend, maar vind alleen mogelijkheden tot maximaal 4 personen.

Wie puzzelt met me mee?

• Guido

Bestaat wel! 50km VOORBIJ Munchen.Zeer goed adres : www.kramerwirt-irscnberg.de

• Guido

Sorry: Irschenberg!!!!!!!!!!!!!! www.kramerwirt-Irschenberg.de

• mama van 3

Dank je Guido,

Fijn dat je mee hebt gezocht!

Ik houd het even in gedachten, al ben ik ook benieuwd of er nog mogelijkheden net na Munchen te vinden zijn.

• Marcel

Probeer eens fruhstuckpension Heidi in Langenbruck, zit net onder Ingolstad aan de snelweg 9.

Wij kwamen aan met zijn vieren en we kregen een 3 kamer appartment met badkamer en keuken.

De huiskamer met tv was groot genoeg om 3 bedden of luchtbedden bij te plaatsen. Kosten ongeveer

95 euro met ontbijt maar was eigenlijk niet nodig omdat de keuken groot genoeg was om ons eigen

ontbijt in te maken.

Kijk ook eens op www.hotel-ami.nl

Succes en fijne vakantie.

Marcel

• Jablan

Wie puzzelt met me mee?

Tussen München en Nürnberg? Dat is de A9.

Wolznach. Klein stukje A93 oprijden, eerste afslag. Dorp met 5 hotels, nooit volgeboekt.

Allersberg. Rij hier echt tot middenin het dorp in plaats van het eerste het beste Gasthof te nemen. In het dorp zelf zitten er een paar bij elkaar. Meer keus, betere prijzen.

• nicolea

Wij hebben weleens overnacht in Hotel Schuster in Greding…..vanwege een andere route die we reden, maar kan niet tippen aan Kramerwirt te Irschenberg! Dorpje is wel leuk, hotel heel basic. Prima ontbijt, en met 5 op kamer….gratis parkeren!

www.hotel-schuster-greding.de

• Guido

Ben ik helemaal met je eens.Ik overnacht bij Kramerwirt al vele jaren op de terugreis.Prima kamers,uitstekend restaurant en gastvrije mensen.Ik mis oma wel die jammer genoeg is overleden.

• mama van 3

Dank jullie wel allemaal voor jullie reactie!

Super fijn.

• Jo

Na de vele vragen van “mama van 3” had ik nu wel graag gehoord hoe de vakantie verlopen is.