Camping Bijela Uvala: koelelementen & ijskastjes

• Karin

Wie weet uit ervaring of er op deze camping diepvriezers ter beschikking staan - voor koelelementen van de gasten?

Wie weet of het makkelijk gaat om ter plaatse nog een ijskastje te regelen? Of zijn die allemaal weg. We zijn er 10 dagen vanaf 13 augustus. Heb bij het reserveren huur ijskastje niet aangevinkt, maar zit nu te twijfelen of dat wel zo slim was.

We redden het (met z'n drieën) ook wel met een elektrische koelbox, maar een ijskastje is natuurlijk veel handiger. Alleen al omdat je voor meerdere dagen kan inkopen.

Hoe houden jullie het koel?

• Jo

Wat op die camping mogelijk is weet ik niet maar vlees bewaren in een elektrische koelbox zou ik toch niet avonturen, hoor. Wij hebben die ook wel mee maar gebruiken die enkel voor flessen en/of blikjes drank. Voor verse voedingsmiddelen (vlees, zuivel, etc…) koelt die echt niet genoeg. ‘t Is maar van vandaag geleden dat hier een meisje van 9 overleden is (in België) na het eten van besmet vlees dat niet genoeg gebakken was op de bbq. Beter geen risico’s nemen.

• Karin

Koelbox diende dan ook hoofdzakelijk om wijn, frisdrank, kaas, olijven, confituur, boter koel te houden. Vlees en groente kocht ik dagelijks op het einde van de middag, hield ik zo koel mogelijk tot het moment van bakken. Heb dit eens een week zo gedaan, maar vind het nogal een gedoe, verplicht dagelijks naar de supermarkt in de vakantie. Inderdaad heel erg van Aischa. Ik stuur wel een mailtje naar de camping, om alsnog een ijskastje aan te vragen.