Trailerhelling Murter

  • NvdP

    Goedenavond allemaal,

    De zomer vakantie is weer net voorbij maar toch al meteen weer kijken voor de volgende vakantie in het mooie kroatie.

    Volgend jaar willen we ons bootje van bijna 5 meter meenemen op vakantie, weet iemand op het eiland Murter een goede trailerhelling waar eventueel de boot ook

    nog onder toezicht savonds op de trailer kan staan?

    Kijken uit naar jullie reacties.

    alvast bedankt,

    Niels

  • herman

    Hallo Niels.

    Op het eiland murter heb je bijna op elke camping wel een trailer helling.

    waarom wil je hem 'savonds op de trailer en onder toezicht laten staan.

    Wij gaan al 7 jaar naar Murter met onze boot van 5,4 meter en licht gewoon continu in het water..

    wel een geweldige plek om te varen en een mooi stuk natuur.

    heb je vragen stel ze gerust ik ben er goed bekent.

    Gr Herman.

  • NvdP

    Hoi,herman,

    Ga waarschijnlijk een bot huren daar, zie tegen de reis op:-)

    Kan jij prive berichten ontvangen?

    Groet,

    Niels

  • Jo

    Enkel naar personen wiens naam onderstreept is kan je privéberichten sturen.

  • NvdP

    Thx:-)

  • herman

    Hallo

    . ik zal even kijken hoe dat in zijn werk gaat zodat je prive een bericht kunt versturen.

    Gr Herman.

  • jaapie

    Hallo Niels.

    Als alles goed is gegaan heb je nu een prive bericht.

    Het eiland Murter is bijzonder mooi als basis om te varen ,je kunt er alle kanten op en zeer de moeite waard.

    Gr Herman.

  • Han jansen

    Hallo Herman,

    Ik lees dat jij al 7 jaar in Kroatië komt.

    Het volgende, wij zijn er nog nooit geweest maar willen in de zomer van 2014 naar Kroatie en onze boot van 6 meter meenemen. Ik zoek overal opmeet internet naar campings maar zie door de bomen het bos niet meer. Ik zoeken camping waar ik een mobile home kan huren en waar ik mijn boot vertrouwd kan achter laten in het water. Ik hoop wat van je te horen.

    M.v.g. Han jansen

  • Jo

    Wij komen al 10 jaar in Kroatië, verschillende jaren zelfs 2 keer. De laatste jaren op Camping Strasko in Novalja op het eiland Pag. Er is een boothelling en er zijn mobilhomes. Zowel verhuurd door de camping als door “externe” bedrijven.

  • japaned

    Ook op deze prachtige camping op het eiland Krk kan men de boot meebrengen http://www.camping-adriatic.com/special_offers_details.aspx?lng=8&fcl=8&tpc=26&sp=112&cid=adwords_kamp_nizozemski&gclid=CMm23vX9hrsCFclQ3god2mAAWQ

    Maar wees er snel bij want vol is vol.

    JaPa.

    http://www.eilandkrkkroatie.nl