Trogir of Primosten

• Aart

Wij willen in 2014 vooe de 3e keer naar kroatie, wij zijn al op het eiland KRK en in Makarska geweest.

Nu willen wij weer naar Dalmatie, wij weten alleen nog niet precies waar naar toe.

Wij houden van slenteren over de boulevard, terrasje pakken winkeltjes enz.

Wij twijfelen tussen Trogis, Primosten of Vodice

Heeft er iemand tips

Aart

• Ton

Hallo Aart,

Dan zou ik kiezen voor Vodice. Kleiner dan Trogir maar een geweldig gezellig avondleven op de boulevard.

Volop terrasjes, de nodige winkeltjes en een aantal prima restaurants. Ik kan je Arausa, Simun en Pizzeria Toni aanbevelen . Niet alleen vanwege de kwaliteit van het voedsel maar ook de vriendelijkheid van het personeel. Vlak in de buurt op ca. 10 km ligt de gezellige stad Sibenik met ook allerlei mogelijkheden. Ook nationaal natuurpark Krka is in de nabijheid. Ik kom er al 35 jaar en ben nog niet uitgekeken. Gewoon doen, je zult er geen spijt van krijgen.

Trouwens, Primosten en Trogir liggen nabij dus een dagje daar doorbrengen is zeker mogelijk.

Groeten,

Ton

• Jack Arentsen

Hallo Ton

Ik ben helemaal nieuw op dit prikbord en ik weet dus niet of ik alles goed doe. Als reactie op jouw mededeling aan Aart, heb ik nog een vraag over een verblijf in Vodice: is daar een appartement te huur met een balkon met uitzicht op zee. Zo ja, heb jij eventueel een adres waar ik iets bespreken kan?

Mij lijkt het namelijk wel iets om na een verblijf op KRK, ook een weekje naar Vodice te gaan. Groeten Jack

• renny

Vodice is echt een leuke plaats. Vrienden van ons wonen daar.

Er is volop te huur het hangt er vanaf met hoeveel personen.

• Aart

Hoi Renny,

Wij gaan met zijn tweeen.

Wij denken aan Hotel Olympia

Groeten Aart

• Tonilan14

Primosten! (tu)

De kiezelstranden zijn prachtig, de zee schoon, er is veel interessant voor kinderen, vele restaurants. U moet beschikken over beveiligde parkeerplaatsen alleen, kunnen alle anderen te voet bereikbaar. Primosten rules. :)

• Guido

De spammer Lantoni is nu Tonilan14 geworden!!!

• Lantoni

Ik zal niet schrijven op dit forum. Ik woon in Kroatië en geef elke valse informatie, maar suggesties doen. Ik zie dat andere mensen na liet ook.