Vodice

• Jack Arentsen

Hallo

Ik heb van Aart gelezen dat de plaats Vodice erg gezellig is. Heeft iemand (en dan vraag ik het in het bijzonder aan Aart) een adres waar ik informatie kan krijgen voor een appartement/eventueel hotel in Vodice. Wij zoeken iets met een balkon, airco, parkeerplaats en uitzicht op zee. Verblijf eind mei 2014. Groeten Jack

• Aart

Hallo Jack,

Wij zijn op het eiland KRK en in Makarska geweest, maar nog niet in Vodice.

Wat ik op internet gelezen heb is dat het een gezellig stadje is.

Groet, Aart

• Tonilan14

hallo

U kunt de volgende pagina te bezoeken en iets vinden in Vodice. U kunt een verzoek sturen (je moet meteen boeken) :)

http://www.vodice-riviera.eu/nl/index.html

• Mieke

Ik heb een mooie appartement voor je, zie www.tribunj.com

• Jack Arentsen

Hallo Mieke

Ik heb al een reactie gezonden en een positief antwoord ontvangen. Staat nu bovenaan op mijn lijstje. Lijkt me een subliem appartement. Heel erg bedankt voor je reactie. Per slot van rekening is Kroatië als vacantieland helemaal nieuw voor mij. Ga nu dus verder op zoek naar iets moois op het eiland KRK om daar ook een week door te brengen. Wanneer ik daar iets heb gevonden kan ik pas voor de exacte data kiezen.

Groetjes Jack

• Jack Arentsen

Hoi Aart

Eerder kreeg ik een mailtje van je betreffende mijn planning voor een vacantie in Kroatië. Voor mij is het een volkomen nieuwe bestemming. Mijn dochter komt al enkele jaren op het eiland KRK en staat daar op een camping. Wij (echtpaar) willen nu ook voor een week naar dit eiland, om daarna nog een stukje verder te reizen (auto). Heb jij, omdat je al op KRK bent geweest, misschien een advies voor een accommodatie op dit eiland: hotel of sta-caravan met uitzicht op zee.

Groet Jack

• japaned

Hallo Jack,

Misschien kan ik je dan een beetje helpen met je plan om iets op Krk te zoeken voor je vakantie.

Kijk voor informatie maar eens op mijn website http://www.eilandkrkkroatie.nl

Veel plezier.

JaPa.

• Aart

Hoi Jack,

Wij hebben in 2010 een stacaravan gehuurd in Baska op het eiland KRK, de camping was Zablace. kijk uit met boeken want er schijnt ook een camping met dezelfde naam te zijn op het nudisten gedeelte.

Baska is een leuk stadje met veel restaurantjes en terrasjes.

veel plezier in de voorbereiding.

Groet Aart

• Jo

De naturistencamping van dezelfde groep heet Bunculuka. De enige andere naturistencamping heet Konobe maar ligt niet bij Baska maar bij Punat. En de voormalige camping Politin heet sinds dit jaar camping Krk en is geen naturistencamping meer.

Op alle ietwat grotere campings is wel accommodatie te huur, hetzij van de camping zelf, hetzij van derden, zoals Vacansoleil.

• Aart

kan wel zijn, maar toen wij de camping geboekt hadden kregen wij de bevestiging van een naturistencamping met dezelfde naam