Overnachting Zagreb/Karlovac

• Jack Arentsen

Hallo

Eerder heb ik al gemeld dat wij (echtpaar) dit jaar voor het eerst naar Kroatie gaan. We hebben enkele appartementen gereserveerd (b.v. Malinska op KRK en Bibinje bij Zadar). Ook de eerste overnachting in de omgeving van Passau is geregeld; een adres dat we nog goed kennen van een eerdere rondreis die we in Hongarije hebben gemaakt. Nu zoek ik nog een overnachtingsadres in de omgeving van Zagreb. Vanuit dit overnachtingsadres gaan we verder naar onze eerste reservering in Bibinje. Heeft iemand een goede tip?

Vriendelijke groeten Jack Arentsen

• Jo

Motel Plitviice op de ring rond Zagreb. Kijk hier eens voor de route, je moet er sowieso voorbij als je van Passau naar Bibinje rijdt (via de snelweg). En het is een ideale lokatie om van daaruit Zagreb zelf te bezoeken, wij waren er in augustus ook een paar dagen.

• Jack Arentsen

Hoi Jo

Bedankt voor de tip.

Groet Jack

• Jo

Na zo'n 17 reizen in 12 jaar weten we wel al één en ander >:D<

• L

Uit eigen ervaring:

pansioen Zagi in Oroslavlje, 5-6 km van de snelweg, prijs circa 50€ voor 2 pers pd incl ontbijt = redelijk

pansioen Gec in Zapresic, 4-5 km van de snelweg, prijs circa 65€ voor 2 pers pd incl ontbijt = redelijk tot goed

hotel Gjalski in Zabok, 3 km van de snelweg, prijs circa 80€ voor 2 pers pd incl ontbijt = goed tot zeer goed ( onze keuze )

In het verleden hebben we ook een paar X overnacht in Krapinske Toplice, hotel was redelijk, prijs kan ik me niet meer herinneren. Dit allemaal is via google makkelijk te vinden.

Succes!!!!!

• Jack Arentsen

L Schreef:

——————————————————-

> Uit eigen ervaring:

> pansioen Zagi in Oroslavlje, 5-6 km van de

> snelweg, prijs circa 50€ voor 2 pers pd incl

> ontbijt = redelijk

> pansioen Gec in Zapresic, 4-5 km van de snelweg,

> prijs circa 65€ voor 2 pers pd incl ontbijt =

> redelijk tot goed

> hotel Gjalski in Zabok, 3 km van de snelweg, prijs

> circa 80€ voor 2 pers pd incl ontbijt = goed tot

> zeer goed ( onze keuze )

> In het verleden hebben we ook een paar X overnacht

> in Krapinske Toplice, hotel was redelijk, prijs

> kan ik me niet meer herinneren. Dit allemaal is

> via google makkelijk te vinden.

> Succes!!!!!

Bedankt voor de informatie. Ga via Google verder kijken. Jack

• Aart

Welk adres overnachten jullie in Passau

• Bo

Wij hebben een aantal jaren geleden overnacht in Motel Plitvice aan de ringweg bij Zagreb.

Tenzij het gerenoveerd is en/of een andere eigenaar heeft zou ik hier nooit meer

willen overnachten.

Het was er toen zwaar onhygienisch, de kamer stonk naar urine, alles wat vast zou

moeten zitten zat los (douche haakjes etc.) en tot slot was het ontbijt nog niet goed

genoeg voor de varkens.

Bo

• Scanner

Ik heb zelf net geboekt bij Eko park in pisavorina tussen Zagreb en Karlovac. Vrijstaande bungalowtjes. Goedkoop, geboekt via booking.com, reacties zijn positief. Ik ben hier niet eerder geweest maar het lijkt mij wel een leuk alternatief.