Hallo,
Camping Slanica op het eiland Murter lijkt ons een leuke camping voor a.s. zomer.
Heeft iemand ervaringen op deze camping en kunt je in de omgeving daar ook fietsen.
Hallo T,
Dank je wel voor je reactie!
Ik zat mij het volgende af te vragen……
De camping ligt op een eiland welke door een brug met het vaste land verbonden is.
Kun je daar altijd makkelijk over of staan daar dagelijks lange rijen?
Ik vraag dit omdat we bij Trogir wel een soort gelijke situatie kennen en daar vaak wel een half uur in de file stonden om het eiland te verlaten.
Verder….is het naar een stadje/dorp/winkels/gezelligheid makkelijk te lopen en kun je in de omgeving ook een beetje fietsen?
Is het noodzakelijk om deze camping te reserveren en zijn alle plaatsen aan het water? Wij willen rond 10 juli die kant op.
Zelf komen we al behoorlijk veel jaren in Kroätie…..dus als ik je misschien met informatie kan helpen…ook dan geldt…vraag maar!
Groeten Willy
Hallo
Wij staan al vele jaren op een camping er vlak naast plitca vala.
De brug is maar 2x per dag open en maar een half uurtje.
dorpje Murter en Betina op loopafstand.
de omgeving is prachtig vooral als je een boot hebt.
Fietsen valt niet mee toch wel stijl.
Eigenlijk is alles op het water gericht .
de natuur is fantastisch en veel te zien.
Gr Herman.
Zoals Willy al zegt, de brug gaat twee keer per dag een half uurtje open, heb je niet zoveel last van.
Ik zou voor de maand julie zeker van te voren reserveren. Twee jaar geleden waren wij er in juni en was het nog redelijk rustig, al werd het een week later (halverwege juni) al beduidend drukker.
Vorig jaar zijn we er in juli langsgereden om te kijken of er nog plek was en toen was het er in vergelijking met juni heel erg druk en toeristisch. Echt een verschil, van rust naar drukte. Maar nog steeds erg mooi.
Het dorpje is met de fiets bereikbaar. Wel veel heuvels. Omgeving verkennen vanaf de camping per fiets eigenlijk niet te doen ivm de steile heuvels.
Gr. T
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?