rondreis in september 2014

• Bonsi

Beste Kroatië kenners,

wij (mijn man en ik) zouden graag in september met de auto een rondreis maken van drie weken door Kroatie, met in deze rondreis opgenomen een bezoek aan onderstaande plaatsen;

Bled, Samobor, Pula, Labin, Dvigrad, Porec, Opatija, Brijuni, Plitvice Meren, Biograd, Split, Sibenik, Kornati, Zadar, Krka, Hvar en Dubrovnik.

Is dit haalbaar in drie weken en zijn we geen plaatsen vergeten die zeker de moeite van bezoeken waard zijn?

Ook zochten we in of bij deze plaatsen overnachtingsmogelijkheden via een B & B of kleinschalige hotels.

Wie kan ons hierbij helpen of heeft tips hiervoor?

Met veel dank, Bonsi

• japaned

Hallo Bonsi,

Ik denk (ik weet het haast zeker) dat je dit niet gaat lukken.

Als je voor de heen-en terugreis al minimaal 4 dagen nodig hebt, dan weet ik zeker dat je geen 15 plaatsen in Kroatië kunt bezoeken in de overige 17 van de 21 dagen!

Waarom Kroatië afjakkeren als er zoveel mooie dingen te zien en te beleven valt.

Waarom pakken jullie niet een week Istrië, dan een week het eiland Krk, en dan in de derde week richting Dubrovnik, dan de Plitvicemeren en dan weer terug richting Nederland.

Ik denk dat dit een goed alternatief kan/zal zijn, en ga volgend jaar dan weer naar het prachtige vakantieland Kroatië.

Een fijne vakantie toegewenst door:

JaPa.

http://www.eilandkrkkroatie.nl

• rita

ik kan je enkele adresjes bezorgen regio dubrovnik.

stuur maar een mailtje naar rjossart@partena.be, dan stuur ik je prijzen en foto's door.

als je in dubrvonik bent, moet je zeker naar cavtat gaan, en indien mogelijk ook korcula. beide doprjes zijn zeer mooi