vliegen vanaf split

• Joser

Dag, wij gaan deze zomer weer naar het mooie kroatie en hebben huisjes gehuurd.Onze oudste zoon vliegt echter alleen naar huis de 2e week. We hebben een ticket geboekt vanaf split met easyjet. Ik moet online inchecken, dat lukt nog wel, maar kan geen ticket printen. wie weet een oplossing?

José

• rebas

wat is het eigenlijke probleem?

De printer of de gegevens ?

• Joser

ok, concreter. Zijn er op het vliegtuig van split van die machines waar je online kunt inchecken? wat zijn andere opties om te printen, we zitten niet in een hotel…

• rebas

Als er apparaten om online in te checken weet ik niet,nog nooit gevlogen vanuit Split.

Je kan misschien u aanbieden in een internetcafe,je inloggen op de site en daar je ticket afdrukken of online inchecken.

http://www.split-airport.hr/index.php?option=com_content&view=article&id=157&Itemid=118&lang=en

Probeer deze link van de luchthaven van Split,daar vindt je alle inlichtingen.

• Jo

Hoe het bij EasyJet geregeld is weet ik niet maar bij zowel Ryanair als bij Wizair kan je ruim op voorhand je tickets/incheckkaart printen. Je kan dat bij die maatschappijen dus thuis doen voor je vertrekt.