Zwembad in Dalmatië

• mama van 3

Dag allemaal,

In juli ga ik met ons gezin op vakantie naar Kroatië. Eerst naar Plitvice en daarna naar Pisak.

We verblijven in Pisak vlak aan de prachtige Adriatische zee,

Omdat onze kindjes echte waterratten zijn zullen ze daar menig uurtje lekker in kunnen spetteren.

Vorig jaar heb ik gemerkt dat we het af en toe ook fijn vinden om ipv de zee naar een zwembad te gaan.

Ik kom via internet niet verder, vandaar mijn vraag aan jullie.

Kent iemand in Pisak of omgeving (we hebben onze auto bij ons dus een stukje rijden is niet erg) een openbaar zwembad (gemeentelijk of bijv. bij een hotel) waar we een keertje kunnen gaan zwemmen.

Ik ben benieuwd of iemand de omgeving daar goed genoeg kent om een antwoord te kunnen geven.

Wederom, alvast hartelijk dank!

• wichard

Hallo Mama

Wij zijn jaren op een rij op vakantie geweest in Pisak.

Pisak heeft zeker geen zwembad, de nabij gelegen plaats Brela ook niet.

Wel heeft Pisak een klein strand.

• mama van 3

Dag Wichard,

Dank je voor je berichtje. We hoeven in Pisak en Brela in elk geval niet meer te zoeken ;) .

Weet je of er wat verder weg dam deze 2 plaatsen ergens een zwembad te vinden is?

• wichard

Hallo mama,

Nee ook niet in het wat verder weggelegen Makarska. Dit is de grootste stad in de omgeving. Wel zijn er legio veel hotels met zwembaden. Ik denk niet dat deze vrij toegankelijk zijn. Ook in Omis is er geen zwembad. Dus ik denk…….