Hallo,
Wij overnachten terug altijd en heen soms bij Bauer Keller in Greding voor een tientje. Dit is een perfecte locatie op een mooie afstand. Nu willen wij echter wat eerder weg, en dan ook eerder stoppen, dus een overnachting na zegge 400 km vanaf Rotterdam.
Dit betekent dat wij tussen Keulen en Frankfurt (Liever dichterbij Frankfurt) een beetje in de buurt van de A3 (maximaal 10km er vandaan) een overnachtingscamping zoeken waar wij de caravan aangekoppeld kunnen laten staan. Wij hoeven verder niets, geen stroom, water of wat dan ook, aangezien we de volgende ochtend om 8 uur weer verder rijden. We willen slechts een veilige standplaats.(dus geen parkeerplaats) Ik lees dingen over een Autohof, maar dat lijkt vooral voor beroepstruckers te zijn. Ik heb inmiddels al flink gegoogled, maar ik kan niet echt iets vinden.
Eisen:
- Aangekoppeld blijven
- Richtprijs 10-15 euro
- Niet te ver van de A3
- tussen de 300 en 400 km vanaf Rotterdam
Ik hoor graag van jullie.. Ik heb inmiddels al 40 overnachtingtopics gezien, maar meestal verwijst JaPa naar Haus Heimat.. maar wij hoeven geen kamer, slapen gewoon in de caravan!