Aquacolors porec

• AdeB

Hallo, weet iemand of het aquacolors park in porec al open is??

• Robert

Volgens mij wordt die pas op zijn vroegst in augustus geopend.

Istralandia is wel open sinds kort.

• AdeB

Hoi Robert, kun jij zeggen in welke plaats dat istralandia dan is??

• Jo

Klik

Niet echt goedkoop, vind ik.

• Robert

www.istralandia.hr

Vlakbij Novigrad

• Robert

Niet echt goedkoop, maar in vergelijking met parken in de buurt valt het ook wel weer mee. Ik denk dan aan vergelijkbare parken in Italie. Die zijn minstens zo duur.

Ook heeft Istralandia best veel korting voor gezinnen en kleine kinderen mogen gratis naar binnen.

Overigens ben ik er zelf nog niet geweest, maar het lijkt me op het eerste gezicht best een groot park. Ben benieuwd naar de eerste reacties.

• AdeB

Hoi Robert, dank je wel voor de info. Ik heb op de site gekeken. Ziet er leuk uit. Wij gaan 12 augustus naar Kroatië, dus misschien is dat aquapark in Porec dan wel al open. Wie weet, maar Novigrad is ook niet zo ver weg. Maar in ieder geval bedankt voor je reactie.

• japaned

“Het leukste water in Istrië” - eerste Kroatische waterpark Istralandia geopend

Het eerste Kroatische waterpark "Istralandia'' ligt in de gemeente Brtonigla, een groene oase met een prachtig uitzicht op de monding van de rivier de Mirna en de Adriatische Zee. Istralandia beslaat een oppervlakte van 80 duizend vierkante meter en biedt een groot aantal attracties voor kinderen en volwassenen, zoals de grootste waterglijbaan Free fall waar de afdaling op 27 meter hoogte begint, of het grootste golfslagbad in het Middellandse Zeegebied, met een oppervlakte van wel 2500 m2. Naast 4500 m2 wateroppervlak is er in het park ook voor meer dan 1,2 km aan waterglijbanen van verschillende afmetingen, een hydromassagebad voor volwassenen op twee verschillende niveaus, met een oppervlakte van 900 m2, een kinderbad met waterkasteel en waterglijbanen met een oppervlakte van 1000 m2, en ook een amfitheater om concerten en evenementen in te houden met een capaciteit van 500 zitplaatsen.

Bron: Kroatisch Nationaal Bureau voor toerisme.

JaPa.

• Henny

Hallo,

wij komen net terug uit Kroatie en kunnen je wel zeggen dat het waterpark bij Porec niet klaar is in augustus.

• japaned

AdeB,

Deze moet volgens de geleerden wel open zijn:

http://www.istralandia.hr/de/

JaPa.