vissen in dalmatie

  • Guy

    Ik wil zo'n blote politieman wel eens zien met alleen zijn gordel om en zijn pistool daaraan.

  • Guy

    Als ze minstens 25 cm zijn gaan ze lekker de grill op en de rest gaat onbeschadigd terug.Als ik de oerlelijke en giftige skarpino(zo heet hij geloof ik)aan de lijn krijg gaat hij heel voorzichtig direkt de zee in en desnoods knip ik de draad boven de haak door.

  • thom

    hallo allemaal

    ik heb een vraag kan je in kroatie (dalmatie) ook met plug of blinker vissen ?

    gr thom

  • Guy

    Natuurlijk,roofvissen zien er wel iets in.Je moet dan wel een goed stekje vinden.Dat gaat ook het beste vanuit een langzaam varend bootje.Dat zie ik vaak in het kanaal waarboven de Maslenicabruggen liggen,de smalle verbinding met de Novigradzee.Maak je echter geen illusie over massale vangsten.De beroepsvissers moeten een heel eind de zee op om wat te vangen en om vanaf de oever te vissen moet je echt de goede stekjes weten en zeer vroeg in de morgen of zeer laat in de avond je aktiviteiten ontplooien.

  • Tom

    Hallo

    Ik ga deze vakantie naar Novigrad aan de Novigradzee. Ik wil daar gaan vissen maar heeft iemand daar al eens gevist en zijn er hotspots daar in de buurt. welke soorten vis en welke materialen zijn goed om mee te nemen.. Ik wil zowel op zee als zoet water proberen.

    Hopelijk kan iemand me een goede tip geven.

    groeten Tom