tolwegen

• bk

ellen van kooij schreef:

>

> Geen idee hoe de franse en italiaanse tolwegen zijn…. daar

> ben ik nog nooit geweest…..

>

> Wij betalen met MasterCard en dat gaat prima.

> Soms zijn er loketten voor mensen met een speciale pas.

> Contant betalen en met creditcard zit niet gescheiden.

>

> Soms moet je aan het begin van een stuk betalen (bij een vast

> bedrag), soms pas wanneer je van de snelweg af gaat.

sorry ik snap er niks van,dit bericht kreeg ik in mijn mail,terwijl dit w.s voor bart bestemd was,maar hoe komen jullie aan mijn mail adres vind het maar een raadsel

gr bertha

• ellen van kooij

Waarschijnlijk heb jij op het forum gereageerd en daarbij aangevinkt dat je op de hoogte gehouden wil worden van nieuwe berichten in dit draadje.

Je email staat hier in dit bericht er niet bij (emailadres verstoppen aangevinkt?), maar is blijkbaar wel bekend bij het prikbord.

• Bert

We willen van Hongarije na Ballaton meer. Daar vandaan willen we naar Kratie. is er iemans die een goede tip kan geven hoe te rijden snelste en makkelijkste manier.Eventueel rekening mee houden welke Tolwegen we krijgen, bvb. Dank

• Bert

We willen van Hongarije na Ballaton meer. Daar vandaan willen we naar Kroatie. is er iemans die een goede tip kan geven hoe te rijden snelste en makkelijkste manier.Eventueel rekening mee houden welke Tolwegen we krijgen, bvb. Dank

• ellen van kooij

Ook voor routes in het buitenland vind ik www.routenet.nl een handige site om thuis alvast wat uit te zoeken.

Van Keszthely (H) naar Zadar (HR) is het 466 km. Je wordt dan via de M7 en A4 naar Zagreb gestuurd. Daarna de A1 naar het zuiden.

Op http://www.kroatie.org/kroatie.php?h=algemeen&o=toltarieven kan je de tarieven voor de A1 en A4 opzoeken.