Kraljica,
Hartstikke fijn voor je dat het fotoboek is aangekomen.
Mijn “bag in bag” is ook na 5 weken nog niet op de plaats van bestemming bezorgd.
Wel heb ik een antwoord gekregen op mijn brief die ik had gestuurd naar de Ambassadeur van Kroatie in Nederland. Zijn antwoord luidt als volgt.
Den Haag, 11 januari 2008
Geachte heer Derks,
Wij hebben uw brief van 5 januari 2008 met kenmerk AMbasKro_001 in goede orde ontvangen en wij delen uw bezordheid.
In deze tijd van het jaar, waarin het voor posterijen erg druk is, duurt het verzenden van poststukken vaak langer en is er een grotere kans dat deze zoekraken.
Wij hebben echter veel vertrouwen in zowel de Nederlandse posterijen als de Kroatische die samen verantwoordelijk zijn voor een goede aflevering van de ter post aangeboden stukken.
Aangezien ik in uw situatie niet over voldoende informatie en bewijs beschik van waar de fout zou liggen, ben ik helaas niet bij machte om u hierbij van dienst te zijn en hoop ik ten zeerste voor u dat uw poststuk spoedig zijn bestemming zal bereiken.
Met hoogachting,
Frane Krnic
Ambassadeur
Mijn conclusie op bovenstaand antwoord is:
1. Dat er vanuit de ambassade niets zal worden ondernomen., en ik mijn hoop nog heb gevestigd op de politieke partijen in de tweede kamer.
2. Dat (tussen de regels doorlezend) de post óók in Nederland kan zijn zoekgeraakt hoewel ik dat dus ernstig betwijfel.
3. Dat ik het voortaan uit mijn hoofd zal laten om post(pakketjes) rond de feestdagen naar Kroatie te verzenden.
JaPa.
(Hetty, ook jou pakketje is na 6 weken nog steeds niet aangekomen).