Post voor Kroatie (vervolg)

• Robert

Ik heb vandaag weer een kerstkaart gekregen uit Nederland. Gepost op 18 december…..

Ik bewaar hem maar tot 25 december dit jaar denk ik.

• Marko

JaPa,

Mij lijkt het het beste in eerste instantie een officiële klacht bij TNT in te dienen.

Per slot van rekening ben jij met TNT een overeenkomst aangegaan t.a.v. het verzenden van de paketten. TNT zou derhalve het probleem bij haar Kroatische zusterorganisatie moeten aankaarten, tenminste als TNT kan aantonen dat het probleem niet bij haarzelf ligt. TNT maakt immers op haar beurt gebruik van de diensten van de Kroatische post. Als die dan blijkbaar hun diensten niet naar behoren uitvoeren moet TNT daar maar een zaak van maken en niet afwentelen op jou, in de zin van “het probleem ligt niet bij ons, zoekt u het maar zelf uit”.

Als jij een auto koopt en er zit geen uitlaat onder dan laat je je toch ook niet naar de uitlatenfabriek verwijzen of naar een of andere transporteur?

M.a.w. jouw loket is het loket van TNT.

• JaPa:o)

Marko,

Dat onderzoek is vandaag gestart, en zal ongeveer 3 weken duren volgens TNT.

JaPa.

• Taita

Er is hoop…. Met Kerst 2006 kwamen onze kerstkaarten (begin december gepost) rond Pasen 2007 aan….

• Robert

Vandaag is het pakket uit de USA binnengekomen. Het heeft er 10 dagen over gedaan via de normale post, hetgeen een redelijke termijn is.

Er is (voor mij althans) een wonder gebeurd!

Ik heb zojuist uit Kroatie vernomen dat het post(pakketje) morgen 17-01-2008 bij onze vrienden zal worden afgeleverd.

Ook het (post)pakketje van H.H. uit Lunteren zal ongeschonden worden geleverd op hetzelfde adres. Dan is alles gelukkig toch nog goed gekomen, al heeft het ruim 5 weken geduurd.

In het vervolg maar rekening houden met een langere levertijd zo rond de Kerstdagen.

JaPa.

• gerrit

Lachen

• gerrit

Ze zeggen in Kroatie niet voor niks altijd : Polako polako nema problema.

• geert

dat wordt een hoop excuses aanbieden!

Geert,

Toevallig vandaag gedaan!

Heb er wel werk mee gehad hoor, tjonge, tjonge!

JaPa.