Zo rijden ze in voormalig Yugoslavie

• Ella

nog niet zo lang ben ik bezoeker van dit forum,omdat wij voor het eerst naar Kroatie gaan(Dalmatie camping Zaton) maar de zin vergaat mij als ik lees over idioot rijgedrag 45 doden,zou je dat artikel ook kunnen vertalen? of toch maar niet. VW,s die gestolen worden wij rijden ook VW dan denk ik ,blijf toch maar in Oostenrijk hangen.is het nog wel leuk?

• gerrit

Wij gaan al jaren naar Dalmatie en hebben nog nooit een ongeluk gehad maar je moet daar iets meer opletten als hier, maar moet dat niet overal waar je vreemd bent?Diefstal in Kroatie hebben wij ook nog niet meegemaakt ons huis daar staat een half jaar zonder oppas en zonder hek er om met solar lampjes die gewoon in pvc pijp zijn gestoken en er is nog nooit iets weggehaald.

Dus kom gerust naar Dalmatie je zult er een prachtige vakantie hebben.

• Carla

Hoi Ella,

Ik sluit me aan bij Gerrit! ‘t Is meer dan de moeite waard om naar Kroatië te gaan en je zult er ongetwijfeld een heerlijke tijd hebben. Je moet daar inderdaad in het verkeer nóg voorzichtiger zijn dan hier en nóg wat meer anticiperen. Inmiddels kom ik daar 35 jaar en ben nog steeds helemaal ’heel'. Op zich betekent de komst van de Dalmatina (A1) ook al een hele verbetering.