Hondeigenaren opgelet!

• Wiel

Gerrit,

Heeft jou hond het je personlijk verteld dat hij geen probleem heeft ??????

• job

wiel,

heeft jouw hond het je persoonlijk verteld dat hij daar wel een probleem mee heeft dan?????????

honden kunnen best in een warm klimaat leven.

als ze maar genoeg water hebben en schaduw.

• gerrit

Wiel je kan merken dat jij geen verstand van honden hebt. Ik kan aan mijn hond zien of hij het wel of niet naar zijn zin heeft.

Gr Gerrit

• Wiel

Een ECHTE hondenliefhebber denkt in de eerste plaats aan zijn hond als lid van zijn gezin en houdt daar dus ook rekening mee bij het kiezen van de vacantiebesteming. En als de hond zelf zijn keuze bekend zou kunnen maken dan ben ik er heilig van overtuigd dat hij eerder voor Noorwegen zou kiezen dan voor de soms verzengende hitte van Croatië.

Als je dan toch persé naar de hitte wil dan kan je misschien eens overwegen om je hond in Nederland naar een goede kennel te doen (die zijn er dus echt wel hoor)

Met vriendelijke groeten

• craig

Ik ben 100% zeker dat als ik mijn hond achter laat in de beste voorzorgd kennel,

DIE ZIET AF,wij hebben onze king charles vanaf zijn 2 jaar,die hond is mishandeld geweest !!!!! en niet om dat zij is mishandleld geweest maar wij zijn geadviseerd door onze dierenarts,dat een hond dat is achter gelaten in een kennel of bij iemand in de familie,is NIET ALTIJD de beste oplossing.honden zijn slim daar ben ik zeker,van als wij onze mobilehome aan het inladen zijn voor te vertrekken blijft zij buiten en binnen komen,dan vergeet het maar !!!!! als het nu Noorwegen // Kroatie is wij hebben ALTIJD

water en plastik zakjes bij,juist zelfde dat een moeder pampers en pap altijd bij hebt !!!!

grt craig

een liefhebber van honden dat respecteerd de wet !!!!

• gerrit

Zo is dat Craig

• Brigitte

Hallo,

Ik heb zelf een hondenuitlaatservice met meer dan 100 per week.

Ik zelf 2 labrador's en 6 ragdoll poezen (cattery).

Ik heb heel veel opleidingen gedaan ben gedragsterapeut.

Ik kan vertellen dat voor elke zelfs met de beste conditie niet goed is dat hij mee gaat op vakantie waar het meer dan 32 grade is. Je heb inderdaad koel zakje om ze koel te houden maar dat is echt niet genoeg.

Je moet denken dat een honden alleen zweet onder zijn voetjes en tong.

Je hoeft niet je honden in een kennel te doen je heb veel opvangs waar alles in huiselijk sfeer is.

De honden kunnen dan lekker met elkaar spelen en hebben het ook niet warm.

Wij brengen onze honden naar een boerderij waar ze de hele dag lekker spelen dan zijn ze gelukkig dan een hele dag bij ons te zijn in de warmte.

Ik heb veel honden die mishandeld zijn maar als je goede gedragsterapeut heb

kan je leren dat een kennel niet zo eng is.

Groetjes Brigittegerrit schreef:

>

> Zo is dat Craig

• craig

Briggette dat vindt ik heel goed en bravo, ik bedoel niks persoonlijks maar ik denk dat ik mijn honden veel beter kent dan iemand anders,en met andere honden vergeet het maar zij doet niet aan mee,zij loopt gewoon door.

groetjes craig.

kroatie Here We Come.

• Ruzica

Wij nemen ook al 14 jaar onze hond mee,en dat soms 4x per jaar,

ook ik kan je zeggen dat ze het heel erg naar haar zin heeft in Kroatie,

het is zelfs zo dat als we terug gaan naar NL zij niet graag in de auto stapt hihihi

en trouwens in Kroatie leven ook honden !!!!!!!

• craig

( INDEDAAD RUZICA ) zoals ik gezegd, wij kennen onze eigen hond heel veel beter als iemand anders.

grt craig