Duidelijkheid ?

• craig

tja bedankt allemaal voor het reacties, Op het einde dan denk ik dat niemand weet het echt 100% maar ik denk dat lipik zal kort bij zijn !!

toch is kroatie nog de moete waard vindt ik dus als wij terug zullen zijn van onze zomer vacancie dan weten wij het allemaal zeker weten,

grt craig

dacht dat Geert- Jan - job !!!!!! zal misschien meer weten ?

• Mark

Auto met caravan zal wel duurder zijn dan de 125 (retour) die ik had berekend.

Retourprijzen met caravan:

Tol tunnels A9 (Linz-Graz) = 24,00

Vignet OOs 2x 7,70 (uitgaande dat je 2x een 10-dagenkaart neemt) = 15,40

Vignet SLo = 35,00

Krapina-SPlit v.v. = +- 80,00

TOTAAL RETOUR = 154,40

• Mark

Link tol tunnels Oostenrijk:

http://www.asfinag.at/index.php?idtopic=52

• Mark

Lees net dat je tot Zadar gaat, dan zal de tol in HR wat lager zijn.

Kijk anders even op www.hac.hr

P.S. De route Dld (A3) - Regensburg - Linz - Graz - Maribor - Krapina - Zagreb - Zadar is aan te bevelen boven de route via de Tauern-autobahn. Eerstgenoemde is een stuk rustiger en minder oponthoud voor de tunnels.

In HR betaal je tol voor zowel het stuk van Krapina to Zagreb als het stuk van Zagreb tot Zadar!

• Eugenie

Mark bedankt het is me duidelijk.

• Els

Is het dan niet veel goedkoper om met de autotrein DB (Dusseldorf-Villach) te reizen? Ik heb enkele dagen geleden geboekt voor een terugreis Villach-Dusseldorf. Dit heeft me 264€ gekost, 2 personen in een couchette en de auto mee,wel voor juni. Ik denk dat dit een goed alternatief is en in mijn ogen niet echt duur. De heenreis doen we wel met de auto, we gaan voor 14 dagen en nemen de Vespa mee in de wagen (VW camper)