Tanken ???

• Guy

In Nederland aan de grens gooi ik hem vol,tank zo weinig mogelijk in Duitsland,indien nodig wat in oostenrijk,gooi hem vol in Slo. en voor de grens met Hr.gaat de tank nog eens vol.Zo rij je het voordeligst.

• Hanna

Diesel in kroatie 9,69 kuna dat is 1.34

op de anwb site staat voor Kroatie 1.17 euro

dit was op 14 mei stijgen de prijzen daar ook zo hard?

en in Slovenie was het op 14 mei zelfs 1.14

• Carla

De diesel in Kroatië kost, sinds vandaag, bijna 10 kuna. Hanna, olieprijzen zijn wereldmarktprijzen en geen Kroatische en/of Nederlandse prijzen. Wanneer de olieprijzen stijgen heeft dat dus wereldwijd gevolgen!

• Keimpje

Grinn, of Hanna denkt dat de Kroaten hetzelf nog boren ;-)) Nee, hoor geintje, maar goed je kan je natuurlijk wel druk maken over de prijzen, maar betalen zul je ze toch moeten,

Het ging mij er even om of we die Esso pas konden gebruiken, maar niet dus, houdt gewoon in ….. vette knip meenemen ;-)))))))

Groetjes Annemiek

• ellen

Of gewoon een creditcard.

Daarmee kan je bij alle tankstations betalen (en ook bij de meeste winkels, campings, restaurants).

• ineke

Tsja, maar ik denk dat die Esso-card voordeliger zou zijn……mijn gevoel zegt dat het een benzinepas van de zaak is?!

• Lipik

“Grinn, of Hanna denkt dat de Kroaten hetzelf nog boren”

Ja dus ! Er wordt in Kroatie nog op verschillende plaatsen in Slavonia olie opgepompt. Voor wie de snelweg neemt van Zagreb richting Servie zal langs de snelweg hier en daar de “ja-knikkers” nog in werking zien.

't Is nu niet direct de grootste oliebron van Europa, maar t'is dat toch.

voor geinteresseerden : http://www.ina.hr/default.aspx?id=1180

• Hanna

Haha zie je wel ik wist het wel

• Keimpje

Inderdaad Ineke, maar troost je …. de baas van dit pasje wil wel graag ALLE buitenlandse liters terughebben ;-) nee het ging ons gewoon even om het gemak van een pasje, een creditcard hebben we n.l. niet en niet alle tankstations in den vreemden landen pakken alle bankpasjes.

Maar we komen er wel hoor …. :-)

Groetjes Annemiek

• Keimpje

Hé, sorry dat wist ik niet, maar wil dat ook zeggen dat ze dat voor eigen land gebruiken, of is die olie perse weer alleen om te exporteren. ( Zie je vaker gebeuren vanwege de veel grotere opbrengsten )

Groetjes Annemiek