navigatie kroatie

• deron

Hé Guy

Zeker nog maar 10 daagjes en we weten het of het werkt.

Ik zal zeker de groetjes doen daar in posedarje, en die skampi bouzara zal ons zeker smaken!

De routerplanner van Michelin is zeker ook goed hoor!, maar me man wou die van Maps24.

Guy kun je a.u.b. het juiste adres van pension Marin eens even mailen naar me.

Alvast bedankt

mvgrt; deron

• gerrit

Kan niet missen Deron als je van Posedarje naar Zadar rijd is het aan de rechtse kant er staat met grote letters Marin op.

Wij vertrekken donderdag.

• deron

Hé Gerrit

De beschijvijng om daar te komen heb ik al, maar heb geen adres om het in het navigatie te zetten.

Of? moet ik gewoon Posedarje intikken.

Ik wens je een goede reis en vakantie te Kroatie

Wij vertrekken op donderdag 04-06

mvgrt: deron

• Jo

Wij ook. Maar wij gaan waarschijnlijk naar Istrië, voorkeur van m'n echtgenote.

• deron

Hé Jo

Voor jouw en je vrouwtje ook een leuke reis en vakantie gewenst te Kroatie

Voor ons is dit de eerste vakantie naar Kroatie

We gaan eerst een weekje op cruise vanaf Zadar, daarna gaan we 3 weken naar een eiland Pag camping Simuni

• Guy

In ieder geval een stuk beter dan die van de ANWB.Mail inmiddels verstuurd.

Sretan put i mirno more : goede reis en behouden vaart.

• Jo

Leuk. Wil je eens rondkijken of Simuni geschikt is voor rolstoelgebruikers. Wij waren twee jaar terug ook op Pag, maar in Novalja, op camping Strasko.

• deron

Jo schreef:

>

> Leuk. Wil je eens rondkijken of Simuni geschikt is voor

> rolstoelgebruikers. Wij waren twee jaar terug ook op Pag,

> maar in Novalja, op camping Strasko.

Hoi: Jo

Volgens de site van www.camping-simuni.hr is de camping rolstoel vriendelijk?? Je kan alles gewoon in het nederlands lezen, ga naar het plattegrond en daar staat het op ook voor rolstoel gebruiker.

Ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen Jo???

Als ik terug ben van de vakantie laat het je dan nog weten of dit allemaal juist is.

• Jo

Ik weet dat het op de site staat, maar we zijn er twee jaar terug een paar keer voorbij gereden toen we van Novalja naar Zadar reden en het lijkt me een nogal sterk hellende camping te zijn. En ik hoor dan liever meer persoonlijke details van mensen die er geweest zijn. Dat zegt toch altijd meer dan iets op een website of in een boek.

De andere campings die we al deden in Kroatië of Slovenië hebben wel allemaal een groot aangepast toilet, meestal samen met een aangepaste douche.

Maar op Strasko bijvoorbeeld was het restaurant niet toegankelijk met de elektrische rolstoel, wel met wat sleurwerk met de gewone rolstoel. Er waren namelijk drie of vier redelijk hoge trappen. Dus meestal gingen we naar het dorp iets eten.

• deron

Jo schreef:

>

> Ik weet dat het op de site staat, maar we zijn er twee jaar

> terug een paar keer voorbij gereden toen we van Novalja naar

> Zadar reden en het lijkt me een nogal sterk hellende camping

> te zijn. En ik hoor dan liever meer persoonlijke details van

> mensen die er geweest zijn. Dat zegt toch altijd meer dan

> iets op een website of in een boek.

Daar heb je volledig gelijk in Jo

Als we terug zijn dan laat ik het je wel weten hoe en wat??

zal ook enkelen foto's nemen van de camping,(wc; douche en restaurant,enz…) als er op de camping Wifi of internet is dan weet je het snel, of anders na 5 Juli.

We verblijven op die camping vanaf 13juni tmt 4juli, eerst gaan we van 6 Juni tot 13 Juni op cruise vanaf Zadar.

> De andere campings die we al deden in Kroatië of Slovenië

> hebben wel allemaal een groot aangepast toilet, meestal samen

> met een aangepaste douche.

> Maar op Strasko bijvoorbeeld was het restaurant niet

> toegankelijk met de elektrische rolstoel, wel met wat

> sleurwerk met de gewone rolstoel. Er waren namelijk drie of

> vier redelijk hoge trappen. Dus meestal gingen we naar het

> dorp iets eten.

Mvgrt: deron