camping Labadusa Okrug Gornji

• geert

Als je ‘smorgens voor 7u30 os ’savonds na 20 uur van of naar Ciovo wil , is het nog te doen met de auto , anders gewoon zoals Carla zegt met de taxi bootook naat Split nemen wij steeds de taxiboot

Nog 2 weken en wij vertrekken voor de 24ste x naar (thuis)

• lavanda

Okee, we gaan het meemaken…..Waar zitten jullie?? Wij gaan naar Okrug Gornji,aan de “rustige”kant…

Ben erg benieuwd,we zijn natuurlijk erg verwend met Vinisce….

Enne, als je nog tips hebt qua strand,restaurants, ijstentjes etc….ik houd me aanbevolen!!

• Mark

Ik sluit me aan bij geert wat betreft camping labadusa.het is een mooi gelegen, rustige camping met schoon sanitair.in 2009 stond ik daar op de camping en er was ' s nachts geen stroom en water werd in de ochtend met een tankwagen gebracht.een punt waar je wel op moet leggen is de weg naar de camping. Deze is ongeveer een kilometer lang en smal en voor een groot deel ongeasfalteerd. Wij waren met een tent dus met de auto was dit geen probleem. Als je een caravan of een camper hebt kan het wel lastiger zijn om de camping te bereiken.

• Carla

Wij zijn net terug van 3 weken heerlijk kamperen op Labadusa. Wij zijn nog nooit zo hartelijk ontvangen bij de engels sprekende receptie ik kan niet anders zeggen dan dat het personeel heel vriendelijk is.

De camping ligt inderdaad aan een heerlijke baai waar je de boot kan aan een boei kan leggen.

Heerlijk zwemmen, zonnen. Voor de hele kleintjes t/m 4 jaar ong, is er verderop een strandje waar ze zo de zee in kunnen lopen bij de camping is dat minder je kan daar de zee induiken of springen. Veel rotsen maar ook grote stenen steigers.

In de ochtend komt er een bakker dit is dan ook het enige wat je op de camping kan kopen. Het resaurant op de camping is prima en deze heeft tevens het rerras naar het strand.

Een supertje is in het hoger gelegen dorpje waar je alles kunt krijgen.

Grote parasols op de camping zijn er beschikbaar omdat de olijf bomen waar je bij staat nog niet de gewenste schaduw geven. Klasse. Je hebt ze ook wel nodig want het kan er behoorlijk zonnig zijn, heerlijk natuurlijk.

Dat de stroom er om ong 23.00 tot ong 6.00 af gaat was voor ons geen probleem. Om 22.00 was het meestal stil, mag ook wel want als de zon om 6.30 op je tentje staat ben je al vroeg op.

De toilletten, terrein het strand alles werd goed schoon gehouden, de tonnen met plastic en vuil werden steeds weggebracht dus geen overvolle bakken met vuil. De auto kon op de parkeerplaats dus liever niet bij de tent, prima terrein.

De privé club naast de camping daar kan je alleen heen als je lid bent. Deze club draait muziek tot ongeveer 22.00 de ene dag langer, luider als de andere dag. Kan nog wel eens vervelend zijn. Vooral als je weer dat er maar een handje vol mensen zitten.

Camping Labadusa is voor ons eentje om te onhouden.

• Jo

Carla Schreef:

——————————————————-

> Dat de stroom er om ong 23.00 tot ong 6.00 af gaat

> was voor ons geen probleem. Om 22.00 was het

> meestal stil, mag ook wel want als de zon om 6.30

> op je tentje staat ben je al vroeg op.

Deze camping zal dus voor ons geen optie zijn, tenzij die elektriciteitsonderbreking op te vangen is. Wij moeten namelijk ‘s nachts de batterijen van de elektrische rolstoel van m’n echtgeonte kunnen opladen en dat duurt toch zo'n 7 à 9 uur.

• Jo

Oeps, de voorgaande posts ook nog eens doorgenomen en ‘k zie dat ze met een generator werken. Dan wordt elektriciteit ’s nachts inderdaad moeilijk.

Liggen ze dan zo ver van de bewoonde wereld? En geeft die generator overdag dan niet te veel herrie?

• zackary

Hoi,

Wij zijn ook net een paar dagen terug van Ciovo, en gaan daar echt nooit meer heen, puur omdat je gevangen zit door de verkeerssituatie.

Het is te belachelijk voor woorden dat al het verkeer over één brug moet.

De vakantie is super goed bevallen en volgend jaar gaan we weer naar Kroatie, maar wel op het vasteland bij omgeving Sibenik.

• JaPa :o)

Zackary,

Een alternatief zou dan ook een vakantie op het eiland Krk kunnen zijn.

Met vriendelijke groet:

JaPa.

http://www.eilandkrkkroatie.nl

• lavanda

Zackery,

Zooooooooo herkenbaar!!! Wij gaan inderdaad ook NOOIT meer naar Ciovo!!! Heb net nog even de webcam bekeken, en het is weer hetzelfde…2 rijen bijna stilstaande auto;s.

(met daartussendoor scooters die er als een gek tussendoor jagen!!)

• zackary

haha, nee dank je geen eilanden meer voor ons.