Kuna's pinnen in Kroatië

• Jo

Met een Belgische Visa- of Mastercard van Dexia kost het €5 als je geld afhaalt. Wat het bij betalingen met de gewone bankkaart kostte moet ik nog ff bekijken.

• An!ta-mv-2-meiden

Dat is niet helemaal waar !

Wij hebben vorig jaar over iedere x dat we geld gepind hebben , € 4,50 !!! moeten betalen bij de Rabobank …

• wthielen

Dan heb je waarschijnlijk met je creditcard gepind, dan betaal je idd 4,50 per keer.

Zie onderstaand van de website van de rabobank

Als u vreemde valuta opneemt, betaalt u € 2 per geldopname met uw Rabo Europas. Voor opname met uw creditcard betaalde u al € 4,50 per keer. Aan het eind van de maand ziet u deze kosten op uw rekeningafschrift terug als één apart bedrag: het aantal keer dat u vreemde valuta heeft opgenomen maal € 2 of € 4,50. Als u een Rabo TotaalPakket of Rabo RiantPakket heeft, betaalt u deze € 2 niet.

wim en inge

www.dracevac.nl

• Guido

Weet je toevallig ook nog aan welke koers er afgerekend werd? 7.1 - 7 of nog minder??

• lipik

Beste mensen, is er niemand die eens voor de Nederlandse banken een overzichtje kan maken zoals ik het heb gedaan in deze post “Kosten geld uit muur : een overzicht”.

• wthielen

de ene keer was de koers 7.15282 en de andere keer 7.165634, wisselende koers dus.

Gr wim en Inge

www.dracevac.nl

• Guido

Mijn dank voor de info.Het is maar een fraktie minder dan omwisselen in een bank in Kroatië.Op zich kan dat de kosten niet maken.

• An!ta-mv-2-meiden

Nee hoor gewoon met een europas :D

Ben nl niet zo van de creditkaarten ;)

• w.thielen

dan zou ik allang bij mijn bank het onterechte betaalde bedrag teruggevorderd hebben.

( als medewerker bij dezelfde bank weet ik natuurlijk de weg )

• kees

Ook wij hebben gepint in Kroatie vorig jaar zijn bij de Rabobank en hebben achteraf geen enkele kosten moeten betalen. Dit is dus niet altijd het geval. Ons was ook verteld dat je kosten hebt als je vreemde valuta pint, maar als je dus bijj de rabobank bent en een totaalpakket hebt betaal je niet, je kunt dan overal gratis pinnen.