Deron, nog één vraagje …. Hoe zit het met schaduw bij de caravans ? Moeten we parasols meesleuren vanuit Nederland ?
Hoi,
Ook wij vertrekken as dinsdag voor 3 weken naar camping Simuni op Pag. Het is de 2e x, wij zijn er vorig jaar ook geweest en zooooooo goed bevallen. Wij gaan nooit 2x achter elkaar naar dezelfde camping maar nu dus wel.
Ik vind het erg fijn daar (we hebben 2 kids van 7 en bijna 6) en die kunnen heerlijk spelen op het zandstrand. De zee ligt in een baai en heeft geen golven en loopt langzaam af.
Op de camping is iedere avond iets te doen zowel voor kids als voor volwassenen. Je kunt er best goed eten voor weinig geld. Je hebt keuze uit pizza, buffet, alla cart. Supermarkt op camping is prima maar je kunt beter voor de grote boodschappen richting Novalja rijden daar heb je een hele grote supermarkt (soort Makro) waar je echt alles kunt krijgen. Ook in Pag zit een grote supermarkt (net na binnenkomst links)
Wij hebben net als vorig jaar een caravan gehuurd van ID Riva tours en dan de kleinste maar die is echt groot genoeg. Heerlijk met airco. Alleen was er geen koffiezetapparaat en je kunt daar wel van die ijzeren dingen kopen om zelf te zetten maar dit jaar neem ik toch zelf maar een apparaat mee haha (als ik s-morgens geen koffie heb dan ben ik geen mens).
Ik wens jullie veel plezier als je nog moet gaan en wie weet zien we elkaar nog wel lol
Gisteren en eergisteren op Pag geweest, moest even naar Zrce beach en het is nog altijd een groot feest daar. Gelukkig heb ik kunnen constateren dat sommige tenten daar wel rekening houden met de crisis.
Vorig jaar kostte een biertje in een discotheek nog 30 Kuna, nu was het 24 Kuna, dus er wordt goed nagedacht.
's Avonds moet je wel rekening houden met politie controles en werkelijk alles en iedereen wordt aangehouden. Controle uiteraard op drugs en alcohol, dus wees gewaarschuwd.
Gisterochtend nog even op het strand geweest in de buurt van Zrce, was beduidend stiller dan vorig jaar, maar het is momenteel bloedheet, water is lekker op temperatuur, dus wat wil je nog meer ?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?