lidl in Porec

• Anita

Goedemorgen,

Wat duurd het dit jaar lang voor wij op vakantie gaan, nog 3 weken en dan eindelijk op weg naar Vsar!

Uiteraard lees ik hier met regelmaat ff op het prikbord, zo heb ik mee gekregen dat ook Porec een Lidl rijker is. Nu zag je met de jaren de winkels toch wel een uitgebreider assortiment krijgen maar een Lidl zo dichtbij kan lekker zijn.

Ik zal geen Hollandse zijn als die niet van alles mee sleept in haar sleurhut. Oke het word elk jaar wat minder, vroeger ging er nog erwtensoep mee das al lang niet meer. Maar omdat wij met zijn 5een zijn 3 grote mannen en 2 kleine vrouwtjes, en wij het telkens weer een aanslag in onze portomonnee vonden als we brood moesten halen hebben we een oven in de caravan en worden er veel afbakbroodjes mee gesleept. Zo is er geen gezeur over wie er haalt of welke crossants er vandaag op tafel komen en kunnen we savonds wat vaker uit eten.

Nu is eigenlijk mijn vraag, ik heb er nooit opgelet maar zijn er ook afbak broodjes bij de Lidl of eventueel andere supermarkt te koop?

Voor iedereen die nog op vakantie gaat, doe voorzichtig en een hele fijne vakantie!!

Anita

• Guido

Op www.lidl.hr kan je onder Nasa ponuda een idee krijgen van de aanbiedingen en prijzen.Voor de Metro(Makro) kan je kijken op www.metro-cc.hr

• esther1969

Die zijn er wel bij de Lidl, maar wij vonden ze een stuk duurder als hier in Nederland.

Wij moeten nog wachten tot 14 Augustus en gaan dan naar Novi-Vinodolski.

Goeie reis en prettige vakantie.

Esther

• Fam. Dekker

Hallo,

Wij zijn vandaag terug gekomen uit Vsar,

Afgelopen zaterdag is er een nieuwe supermarkt (KONZUM)geopend,

aan de weg naar Rovinj, voorbij de afslag naar het dorp.

Heelaas kennen ze geen afbakbroodjes, ook niet bij Lidl in Porec.

Fijne vakantie gewenst.

Groetjes Fam.Dekker

• Norbert HR

Lidl kent ze wel, maar ze zijn altijd vrij snel uitverkocht. Ze kosten zo rond de 8 Kuna. Metro heeft ze wel en altijd voorraad genoeg.

• Anita

Goedenavond,

Dank jullie wel voor de reactie's! ik heb heerlijk zitten kijken op de site's van de lidl en ook van de Metro. Bij de lidl zag ik toch wel meerdere dingen die ik dus niet meer mee ga slepen. Minder kaas dat zowiezo.

Norbert ik heb al vaker over de Metro gelezen, maar ook zag ik dat je daar een pas voor nodig had zoals van de macro. Krijgt iedereen die? Ook heb ik wel eens ergens gelezen dat een bank pas al voldoende zou zijn…

Groetjes, Anita

• Norbert HR

Met je Nederlandse Makro pas kun je ook hier de Metro in.

Wil je hier echt bij de Metro aanmelden dan moet je de papieren van je lokale bedrijf meenemen.

• Guido

In Zadar ga ik met het pasje van een kroatische kennis naar de Metro.

• Jo

Wij zijn in Pula meerdere keren naar de Getro geweest, is van dezelfde groep en daar kan je zonder pas binnen.

• aggie

de afbakbroodjes is nog het enige wat wij uit nl meenemen