nu wij gaan op 17-10-2009 naar rovinj . ie gaat er nog meer
wij zitten in hotel park
Hey Rovinj, ik ga helaas de 14e weer terug naar NL. Maar dan ben ik hier wel 14 maanden geweest. En langzaamaan word het weer minder hier dus zal de overgang naar het NL weer niet zo schokkend zijn. We lopen nu nog in een T-shirt maar dat zal volgende week helaas niet meer kunnen, zowel hier niet als in NL niet.
En toch benijd ik je. De mooie herfst komt eraan met al die prachtige herfstkleuren die hier wel 10 x intenser lijken dan in Nederland. De rust van het land na de toeristengolf, het (bijna) alleen langs het water lopen in de haven met de bootjes hobbelend op de golfjes. De lente heeft wat, de zomer heeft wat maar de herfst zeker zo veel. Binnen eten in de restaurants bij de open haard zonder je kapot te zweten zoals in de zomer. Ik hoop dat jullie net zo veel genieten (of meer) dan wat ik genoten heb van de laatste herfst hier op Istrie. Zelfs de regen is hier mooier (en korter) dan in Nederland. Nu weer 5 lange maanden wachten voor ik weer voor het voorjaar en de zomer hier kan zijn.
Geniet ervan, hier is de herfst nog herfst
Groetjes
Jacques (Veleniki)
jacques kako ste. nu het zal zeker goed komen daar in rovinj
het is voor ons het 25 jaar dat we daar zijn.
zijn wel 5 jaar niet geweest in verband met aankoop chalet in putten
denk dat we tijd te kort komen in rovinj. en eten in restaurants zal we niet gebeuren zal wel bij mijn vrienden thuis worden ( lekker weer sarma) dober tek
voor jou sretna put
gr rovinj
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?