lavanda kako ste . in rovinj ook hoor vandaag 15 gr loopt op naar 16 eind van de week
met een heldere lucht dus veel zon
we slaan oosterijk gewoon over
dus over de brenerpas
posdrav rovinj
Ook in Split is het frisjes, hoor! Afgelopen maandag heeft ‘t flink gespookt en is het weer omgeslagen. Vandaag was het uit de wind en in de zon wel prima vertoeven op de terrasjes, maar wanneer je je in de schaduw en de wind (bura) bevindt is ’t brrrrrrrrrrr. Afgelopen weekend heb ik 't zwemseizoen definief afgesloten .
Overigens sneeuwt (mét hele harde wind) het niet alleen in Oostenrijk, Rovinj. In Duitsland, bij Passau, sneeuwt het ook. Tevens hebben in Kroatië Gorski Kotar en Lika al hun portie gehad. Het is nu zaak om de zomerbanden door winterbanden te vervangen (. Wens je alvast een hele goede reis en een fijne tijd! Mogelijk kom ik je onderweg ergens tegen. Ik ga namelijk de tegenovergestelde kant op… richting de centrale verwarming X(!!!
Hoi Rovinje. Ik ben net (vanavond) terug gekomen vanuit Veleniki (Porec). Tot aan de tunnels in Oostenrijk geen probleem maar daarna veel sneeuw. Wegen waren goed te doen. Maar het lijkt wel dat er na het toeristenseizoen nu het baustelleseizoen is aangebroken. Nog nooit zoveel gezien terwijl ik al 22 jaar heen en weer ga en de laatste paar jaar zeker wel 10 x per jaar. Het was een onaangename verrassing. Ze zullen alles wel voor de “echte” sneeuw klaar willen hebben. Al met al duurde het bijna 3 uur langer dan normaal.
Goeie reis en nog veel plezier. En neem een paar boeken mee voor onderweg!
dobar dan jacques
nu het is vandaag 14 graden in rovinj morgen 16 dus vat mee
nu het is voor heteerst dat we een overnachting nemen bij iglostad ,
normaal rijd ik in een stuk door . mijn tijd was ongeveer 13 uur naar rovinj reed wel s nachts hoor
van af haarlem via travisio /triest /muggio
dus dat is op passen met lassers in oosterijk .heeft me al een 250 euro gekost . net uit de tauwertunnel even een bus voorbij en pats ik had hem te pakken (ze pakte alleen buitelanders)
dit word voor mij de 25 godina naar rovinj . dat wordt zeker gevierd in hotel park
nu pozdra rovinj
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?