Toerisme in 2010 - uw ervaring

• Britt-Marie

Wij zijn de laatste 2 jaren in hetzelfde apartement geweest in Crikvenica en het bevalt prima, dus never change a winning team. De

eigenaresse werd voriges jaar al verscheidende keren gevraagd door

mensen die “zomar” langskomt op goed geluk. Zij zei wel dat de

apartementverhuurders die bij haar in de buurt zitten niet zo volgeboekt

waren als “onze” huis. Er zijn 5 apartementen te huur, 4 4-persoons

en 1 6-persoons. De 6-persoons apartement heeft een heel grote

balkon met een schitterend uitzicht over de stad, de zee en aan de

overkant Krk. Ook savonds ontzettend mooi met alle lichtjes van boten

en de plaatsje op Krk. Ook zouden wij met ons tween gaan zou ik zo

de grote apartement boeken, alleen om het uitzicht. In t zuiden zien

wij Novi Vonodolski liggen en in t noorden Rijeka en Opatija.

• lian

bhzjbn

• lian

Sorry er ging iets fout!

Dit jaar al in januari geboekt voor de maand mei in een mobile home in Porec en Fazana.

Vrij uit had een leuke aktie i.v.m.40 jarig bestaan,vandaar dat het al gauw volgeboekt was.

Met wat aanpassingen is het ons toch gelukt.

Sommige scholen in Nederland hebben 2 weken meivakantie.

Dus de moeite waard om wat verder van huis te gaan en natuurlijk de aantrekkelijke voorseizoenprijzen.

Vorig jaar pas in februari geboekt,toen was er nog heel veel vrij.

Ik vond de stand van Kroatie op de vakantiebeurs in Utrecht er erg goed uitzien.

Groots opgezet!

Veel info,brochures,vriendelijke mensen!

Zal zeker een goede bijdrage leveren voor het toerisme naar Kroatie.

Verder vind ik het heerlijk om zo af en toe mee te lezen op dit forum,heb er al veel info opgedaan.

Mijn dank aan allen die hier regelmatig posten!

• wthielen

Hallo Hans,

Zal ik het je nog sterker vertellen: wij hebben nu al de vraag gehad voor een optie op ons huis voor zomer 2011 omdat zomer 2010 al in aug. 2009 vol was geboekt door gasten die terug kwamen en gelijk voor het volgende seizoen al reserveerde.

Wim en Inge

www.dracevac.nl

• JaPa :o)

Wim en Inge,

Wees nou eerlijk, het is ook een prachtig huisje nietwaar!

Wat ik wel vervelend vind, is dat ze in Kroatie elk jaar zo laat zijn met het aanpassen van de prijslijsten op de websites.

Op het eiland Krk verwachten ze de nieuwe lijsten voor 2010 pas aan het eind van deze maand voor de kamers en appartementen.

Groeten van:

JaPa.

• lipik

Daar heb je wel een punt !

Ik probeerde voor enkele van m'n gasten na hun verblijf in mijn huis ook nog enkele nachten te boeken in een (groot en welbekend) hotel/restaurant aan de Plitvice Meren, maar bleek dat hun prijzen voor 2010 nog niet bekend waren ??

Resultaat : ik zal dan een ander logement boeken waar ze wel al prijzen hebben…

• wthielen

Ja zo zie je maar, dit is dan een gemiste kans. Maar omdat we “kleine zelfstandige” zijn hebben wij dit zelf in de hand.

De prijzen van 2011 zijn ook bij ons nog niet bekend, maar wij kunnen dit vooraf uiteraard goed afspreken met onze gasten, dat is een voordeel.

Groetjes Wim en Inge

www.dracevac.nl

• lipik

Vergis u niet Wim en Inge, ik heb het hier over de prijzen voor DIT jaar, voor 2010 !

Hans

• wthielen

Hallo Hans,

Jawel dat hadden we goed begrepen maar een beetje onhandig op gereageerd.

Het is een gemiste kans, zoals er helaas op meerder vlakken gemiste kansen zijn.

Wim en Inge