vakantie kroatie

• Guido

Mirjana is de dochter en woont in Nederland:gewoon in het nederlands dus.De tomtom kan ook de route opgeven via de veerpont bij Prizna.De route die ik opgegeven heb is echter de snelste ondanks dat het ietsjes omrijden is ,is uitstekend berijdbaar en je hebt geen pont nodig.Ik heb ze trouwens al dikwijls gereden.

• Jo

Hoi Rina,

Wij zijn in juni ook op Pag, Novalja zelf en dat voor de vierde keer. Meer bepaald camping Strasko. Eventueel kan je me contacteren via een privéberichtje. Ik kan je dan eventueel ook het telefoonnummer van de moeder van Mirjana geven. Maar bellen zal je pas vanaf april of zo kunnen want in de winter is ze normaal gesproken in Nederland. En heeft zij in de gewenste periode geen plaats dan regelt ze wel iets bij de buren.

Je zou eventueel wel best bezoek aan Plitvice regelen aan het begin of eind van jullie vakantie. Novalja ligt in het noorden van het eiland, de brug in het zuiden en dat is toch snel anderhalf uur rijden eer je het eiland af bent. De veerboot is 15 minuten rijden maar een overtocht van 20 minuten. Wagen met chauffeur was vorig jaar 94 kuna, extra passagier 16 kuna (€ 13 en € 2 ongeveer). Ik denk dat je tijd en/of geld verliest als je naar Plitvice gaat vanuit Pag en dan ‘s avonds of ’s anderendaags terug moet naar Pag.

Ook over restaurantjes kunnen we jullie tips geven.

groeten,

Jo en Hilde

• Rina Siedsma

Hallo allemaal,

ik wil graag iedereen bedanken voor de vele tips en info die ik op zeer snelle en vriendelijke manier heb ontvangen!! Heb nu al zin om naar kroatie af te reizen. We zullen alle tips zeker meenemen en uit proberen! Mocht er ooit iemand zin hebben in een vakantie in zuid oekraine ( Krimm) kan ik jullie voorzien van vele tips!

Hartelijk dank!

Rina en Oleg