Robert,
Maar Senseo-koffiepads moet je wel genoeg meenemen, want die zijn zéker op het eiland Krk nog niet te koop!
JaPa.
Dan moeten we de Senseo zelf ook meenemen ;-)
Nee, wij nemen gewoon koffie mee want daarvoor houden we toch aan onze eigen smaak. Zelfs thuis kopen we altijd hetzelfde type van hetzelfde merk. Maar we brengen wel koffie van ginder mee om af en toe een lekkere turkse koffie te zetten. Maar om dat ginder nu alle dagen te drinken is me toch een beetje veel.
Jo,
Wij hebben 2 jaar terug een Senseo-koffiezetapparaat meegenomen naar het appartementje van onze vrienden in Krk-stad, en de Nederlandse vakantiegangers maken daar tot nu toe ook veelvuldig gebruik van. Op mijn website http://www.eilandkrkkroatie.nl heb ik bij de informatie van het appartement aangegeven dat er een Senseo-koffiezetapparaat aanwezig is. Ook is er een normale koffiezetter aanwezig, en daar nemen we ook een paar pakken koffie voor mee, maar meestal verwijnen deze pakken koffie in de keuken van onze vriendin Zora.
Kan ze ook eens lekkere koffie drinken, want de koffie vandaar vindt ik niet te drinken, en dan heb ik het nog niet over de turkse koffie.
Geef mij maar een lekkere Senseo Dark Rost 100% Arabica!
Een fijne vakantie toegewenst door:
JaPa.
Wij gaan dit jaar voor onze 20 ste keer naar Kroatie en nemen STEEDS koffie mee voor onze gast gezinnen . Ze zijn er inderdaad verzot op . De koffie (1 kg Douwe Egbert Dessert ) verdwijnt direct , de Jenever en de pralines laten ze uit beleefdheid wel nog even staan .
Wij hebben nog NOOIT controle gekregen behalve toen we naar Dubrovnik gingen , hadden wij wel wat KLEINE problemen aan de grens overgang in Neum (BHZ) , maar openen van koffer of zo was er niet bij .
Wij kopen alles ginder , hebben enkel onze koffie mee , zoals verteld is hun koffie , volgens mijn vrouw ( ik drink NOOIT koffie ) niet te drinken , ze krijgt steeds een “opstoot ” van teveel caffeine waardoor haar maag oprispingen krijgt .
Wij exporteren steeds ………water vanuit Kroatie , wij houden van Jaminica water
Groetjes en een prettig verlof , wij vertrekken 12 juli en zoeken nog een tof verblijf adres voor onder weg eind Oostenrijk
Linda en Geert
Linda en Geert,
Dat is leuk om te lezen dat daar nog steeds gebruik van wordt gemaakt.
En voor de 20e keer naar Kroatië is ook een felicitatie waard.
Ik heb altijd gezegd dat als je eenmaal in Kroatië bent geweest, je daar vele malen zult terugkeren.
Wij zijn voorlopig ook nog niet weg te slaan uit ons appartementje in Krk-stad op het eiland Krk.
19 mei a.s. vertrekken wij weer die kant op voor onze voorjaarsvakantie!
Overnachten jullie op de heen-en terugreis ook bij het Nederlandse echtpaar Inge en Felix bij HausHeimat in Wagrain in Oostenrijk?
En je weet, dat vakantieverhalen altijd welkom zijn voor plaatsing op onze website
http://www.eilandkrkkroatie.nl
JaPa.
Hallo JaPa,
ik wijk een beetje af van het oorspronkelijke onderwerp maar vraag het toch even. Wij gaan dit jaar naar Novalja, mijn man wil het graag in één keer rijden maar dat doe ik liever niet, nu heb ik even gekeken op die hotelsite waarover u schreef maar is dat een beetje makkelijk te doen vanaf de snelweg. Wij komen vanuit groningen en volgens de routeplanner is het nog ruim 1000 km rijden. Heeft u misschien nog andere tips voor overnachting. Het zag er overigens fantastisch uit dat hotel, daar zou ik sowieso wel een keer naartoe willen,,maar dat ter zijde.
mvg Rina Siedsma
Rina,
Dan zou ik eens kijken op de website van: http://www.hotel-bauer-keller.de/
Dat is aan de A9 tussen Nurnberg en Munchen.
Ook hier is reserveren gewenst!
Wat Wagrain betreft is dat geen hotel maar een pension met een Nederlands echtpaar als eigenaar.
Daar moet je zeker eens gaan overnachten, misschien op de terugweg van Novalja.
En het is makkelijk te bereiken vanaf de A10 (afslag 66 Flachau) in Oostenrijk.
JaPa.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?