Ronnie,
Het spijt me zeer, maar wanneer ik jouw laatste reactie lees dan vraag ik me echt af waarom je uberhaupt de vraag hebt gesteld ?
Eigenlijk heb je je mening van tevoren al bepaald, vertrouwt de reacties alhier niet, maar wil dat iedereen nog een keer inwrijven.
Wanneer jij je vol wilt laten prikken dan is dat prima voor mij, doe wat je niet laten kunt. Dat je weinig kennis hebt van dit land kan ik je ook niet kwalijk nemen, maar doe ons een lol……………………..wanneer je niet van plan bent om naar de antwoorden te luisteren……..stel de vraag dan ook niet.
Zowel Robert, Heleen als ik wonen hier, leven hier gewoon van dag tot dag, Robert heeft zelfs kleine kinderen en woont in een redelijk grote stad. Heleen en ik wonen in Istrië min of meer op het platteland. Zou het kunnen dat wij dan ook enigzins weten wat je hier nodig hebt ?
Maar goed, veel plezier bij de ‘spuit actie’ en dat het maar een goede vakantie mag worden.
Even voor de goede orde: ja we hebben internet, er is televisie, radio is er ook en we eten met bestek.
Prettige vakantie