GEZOCHT, met eigen bootje mee de mooiste plekken van croatie ,bungalo,

• Norbert HR

Nee, er staat helemaal niets, alleen de weg en de afgraving is klaar, meer niet.

De weg is ook eigenlijk te smal voor een hotel, er kan maar 1 auto tegelijk op, dus het is meer iets van een oprijlaan of een weg voor zeer weinig verkeer (bv onderhoud of werkzaamheden).

In ieder geval is het een kostbaar werkje geworden, de weg is iets van 500 meter lang en dan nog een stuk van 75 tot 100 meter omvormen tot een plateau. Dan zal wat daar gebouwd gaat worden ook niet al te goedkoop zijn.

Leuk wanneer je zoveel geld hebt.

• Carla

Dat hotel in aanbouw kunnen we dus gevoegelijk vergeten, want dat verkeert inmiddels in een vergevorderd stadium. Mogelijk dat het nu ook slechts als bouwperceel van de hand gaat. Op de locatie, zoals door jullie beschreven, worden door projectontwikkelaars ook panden neergezet waarin zich meerdere appartementen bevinden.

• lavanda

Okee, ik ben benieuwd of er van de zomer meer te zien is….hopelijk word er een beetje fatsoenlijk gebouwd, maar ik ben bang dat over een paar jaar de hele landtong is volgebouwd……

• freek123

In 2008 naar eiland RAB geweest met onze eigen boot ( 5.70 mtr / 90 pK ).

Leuke apartementen te huur via www.rabinfo.be

Tanken; alleen in de stad RAB; vroeg gaan anders soms erg druk.

In 2009 naar Okrug Gornji geweest ( eiland voor Trogir en aan de zeekant ), geboekt via;

http://link.marktplaats.nl/331281117

Schitterend varen richting Sibenik / Split / rond eiland Brac etc etc

Verbruik van onze buitenboordmotor 1:2 ( geldt voor de meeste nieuwe BB-motoren; een verbruik van 1:1 lijkt mij uitermate veel (zoals hierboven ergens beschreven ))

Inhoud tank 110 ltr.

Tanken in Trogir / Split / Rogac ( op het eiland aan overzijde ).

• Pascal

Bedank voor deze informatie, wij gaan dit jaar voor het eerst naar kroatie en begrepen dat we het best in de buurt van Split kunnen zitten ivm met de vele eilandjes. Aangezien wij onze waterscooter meenemen willen wij hiermee graag de kleine eilandjes bezoeken voor split. Ik neem aan dat er voldoende waterinlaat is en dat tanken in het binnenland ook geen probleem is, of denkt iemand daar anders over?

• wichard

Ik ben het helemaal met Norbert eens. En ik spreek uit ervaring. Ik heb een rib van 5 mtr en heb een app gehad in Marina. Dat ligt achter Vinisce. De zee is daar direct open zonder veel eilanden. Ik heb ook in Pisak gezeten, Drage nabij Pakostane. Als je met een bootje gaat kan je het beste kijken of er in de directe omgeving eilanden liggen. Bij Drage heb je verschillende eilanden die goed tebevaren zijn. Het app boek ik al jaren rechtstreeks met zicht op mijn bootje inde zee/haven. Succes!